Vissen in slowakije

Started by vinfoto, June 17, 2015, 20:49:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vinfoto

Deze zomer ga ik anderhalve week naar Slowakije. We zitten vlakbij de rivier de dunajec in hey dorpje spisska Stara ves.

Heeft er iemand ervaring met vissen in die regio ?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk


Gaapstengel

Quote from: vinfoto on June 17, 2015, 20:49:17
Deze zomer ga ik anderhalve week naar Slowakije. We zitten vlakbij de rivier de dunajec in hey dorpje spisska Stara ves.

Heeft er iemand ervaring met vissen in die regio ?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Ik denk dat jij tegen het zelfde probleem als ik aanloop. Het lijkt net of niemand naar Slowakije op vakantie gaat, ik weet niet wanneer jij heengaat. Maar wellicht kan ik mijn bevindingen van komende zomer delen. Ik ga namelijk naar het zelfde gebied, en zeer zeker daar ook vissen 8)

Gert

Nou, je mag aannemen dat vinfoto inmiddels wel weer terug is. Maar zoals zo vaak: hier om info vragen, en nooit meer laten weten hoe het is geweest.

Ik ben diverse malen in Slowakije op vakantie geweest, maar niet zozeer om te vissen. Neem echter wel altijd een hengeltje mee. Afgelopen jaar ook, maar was buiten het forellenseizoen. Nog wel wat mooie kopvoorns kunnen vangen vanaf een camping.
Staat vast nog wel iets over op het forum.

vinfoto

Ik heb uiteindelijk via een collega die Slowaaks spreekt de visser in het dorp gevonden en die heeft me met handen en voeten op weg geholpen

gijsie20

En...dus...wat waren je ervaringen? Iets gevangen? Leuk gevist? Mooie omgeving?
Wellicht dat je met jouw ervaring daar anderen hiermee kunt helpen?  ::)
Met je reply kan Gaapstengel ook niet veel  ;)

sjoerd

flyfishing slowak

even bovenstaand googelen en ik vond dit. Allemaal vliegvisinfo.....Hoe moeilijk kan het zijn. Misschien heb je er wat aan?

Gaapstengel

Quote from: sjoerd on February 16, 2016, 22:29:29
flyfishing slowak

even bovenstaand googelen en ik vond dit. Allemaal vliegvisinfo.....Hoe moeilijk kan het zijn. Misschien heb je er wat aan?

Ik moet bij deze eerlijk erkennen dat ik nog niets heb gegoogeld in het Engels! Dat is een hele berg informatie meer. Soms kan het ook zo makkelijk zijn hé. Als ik ga vissen daar, zal ik uiteraard mijn bevindingen melden.  :) Dit topic is van vorigjaar, ik was vooral nieuwsgierig of het wat was geweest.

Ben Tabak


Gaapstengel

Prachtig! Bedankt. Wat een helder water  :o

Niet dat ik weet hoe ik een forel vang ofzo haha. Red tag werkt altijd toch?