Zeebaarzen europoort

Started by Hidde, October 03, 2014, 10:35:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hidde

Zondag starten met zeebaarzen, voorzien van alle spullen maar nagenoeg nul kennis van deze visserij,
Behalve een stekkenboekje en wat tips van mijn broer die helaas niet meekan.

Iemand zin om me een beetje wegwijs te maken,wilde supervroeg die kant op en moet wel om 1uur stoppen..
Zoniet dan ga ik wel alleen zoeken naar een stroomnaadje..
Hidde Maat

FSCHAMP

Hidde,

ik had graag meegegaan, ik ben ook een beginner (sinds dit jaar gestart met vissen op zeebaars), maar ik heb zondag feest.  Een tante van mij wordt vandaag 75 jaar en zondag is het groot feest (7 gangen menu).  Misschien een andere keer. 

Tip : Het beste tij zondag is van 3h00 tot pakweg 11h00 volgens mij.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Bert J.

Ik ben er helaas ook niet dit weekend.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Hidde

Word ook redelijk onstuimig . Windkracht 5 uit noord, ff stek met wind in de rug zoeken..

Hidde

Kleine correctie, 4 afnemend naar 3

Slechtvalk


Hidde

Nog geen zondagochtend he... :P

FSCHAMP

Laat in ieder geval weten hoe het geweest is en suc6 gewenst.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hidde

6 o'clock , rise and shine.. Donker maar droog!