Tips gevraagd: Cran Canaria in januari

Started by Rena, October 14, 2013, 12:35:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rena

In januari ga ik een weekje naar Gran Canaria en er gaat uiteraard een hengel mee (of twee)...
Zijn er broeders in Petrus met tips of trucs voor het belagen van locals (de vissen dus :) )
Ik denk daar bij aan stekken, materiaal, vis methode en vliegen.

Bvd,

Tight lines, Peter

Team

#1
canaryfishing.com   black bass. fresh water flyfishing.   helpt je verder, als je niet de zee op wilt, zijn er diverse binnenmeren waar hele mooie black bass
is te vangen, de mensen komen je bij het hotel ophalen als je wilt,
NUNC  AUT  NUNQUAM

HappyFisherman

#2
Afgelopen jaar ben ik bezig geweest om info te krijgen over vergunningen ed, maar veel verder dan een stel onbeantwoorde mails kwam ik niet. Zit denk ik niks anders op dan met een gids te gaan vissen.

Canarische eilanden hier dus...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Hallo Peter,

Ik ben twee jaar terug daar geweest voor een weekje en heb op Black Bass gevist maar net zoals Bram zegt met een gids, nou ja gids hij zorgt voor de vergunning, haalt je op en brengt je naar het stuwmeer, voor hem gaat het voornamelijk om de karper vissers en de Black Bass vissers zijn eigenlijk maar bijzaak.

Als je zelf de vergunning wilt regelen dan kan dat nogal veel tijd ( 1 tot 2 dagen ) in beslag nemen, maar net hoe hoog het werk tempo op die dag is.

Ik heb met kleine popers en baars streamers gevist.

 
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

sjoerd

En hoe waren jouw vangsten daar dan Jan. Zijn we wel benieuwd naar toch?
Ik bedoel, vertel daar eens wat over, ter leringh ende vermaeck.

gr Sjoerd

Jan Damman

Staat in het topic Canarische eilanden hier op het forum Sjoerd.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

sjoerd


Rena

Bedankt mannen :D

Ik ga kijken wat ik kan doen!
Rond die tijd heb is het water hier geen water meer en MOET ik vissen anders krijg ik ontwenningsverschijnselen ;)

TL, Peter

Sailfish

Volgens mij kan je daar op zee veel meer avontuur beleven. Dolphinfish (mahi mahi) moet je daar kunnen vangen en kleine tonijnen.
Je moet alleen een schipper zien te vinden met een snel klein bootje die lekker achter de jagende vis aan wil en natuurlijk de plekken weet.

Gerrit72



Van surfers hoorde ik wilde verhalen over grote vissen (t/m hamerhaai aan toe).
De naam van dit surf'strand' ben ik kwijt, maar het staat groot aangegeven op borden (en ivm de altijd aanwezige wind, vol met molens)
Volgens mij is op zee heel veel mogelijk (maar een goed bootje en dito kapitein zijn denk ik wel een must).
Vanaf het strand heb ik daar geen ideale plekken kunnen vinden (erg ondiep, maar met zeer ruige branding & alleen kleine vis).
Succes in ieder geval, een mooi avontuur  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.