baars

Started by maurice, December 19, 2010, 11:52:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Willem


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Willem

Leuke streamertjes! Ik elf zou er nog wat flash in verwerken.

Rossie69

haha een bekent site runner.
sure kenner of nie dan :)


fbergkotte

Mooie streamertjes!

Ik ben nieuw in de wereld van het vliegvissen, ik heb een #4 hengel aangeschaft en ik wil me in het voorjaar/zomer graag gaan richten op baars(jes). Ik heb wel het één en ander gevonden maar ik ben toch nog benieuwd wat jullie mij kunnen adviseren om op baars te kunnen vissen met een #4 hengel?
En graag zou ik willen weten waar ik de desbetreffende vliegen kan kopen ik bind nog niet zelf.

Miss zie ik wat over het hoofd op het forum dan mijn excuses!

BVD Freek

tukkerrutger

Je kunt op baars met nimfjes en streamers vissen. (ook wel droog, maar de tijd van het jaar is nu nog niet goed daarvoor) Kijk maar eens bij de sponsors. als je dat bij zoeken in typed, krijg je als het goed een lijst met onze sponsors.

fbergkotte

Bedankt voor de info!

Ik ben alleen juist opzoek naar de net wat specifieke voorbeelden van de nimphen en streamers die voor mij geschikt zijn.

Als ik op sites kijk zie ik 400 verschillende soorten in 5 haakmaten.

Mvg Freek

Sorry dat ik wat voorgekouwde info vraag maar vind het moeilijk om de info elders te vinden. Ik zie bijv ergens de Red tag staan maar die is er dan weer van 3 merken en in veel haakmaten.

hilco

Baars ving ik vroeger al met een elastiekje aan de haak ...........ze zijn dus niet zo kieskeurig en het luistert niet zo nauw........

en voorgekauwd advies wat betreft de te gebruiken vliegen is er niet ........dus ga je ook niet krijgen .


tukkerrutger

'red tag' ahum..

Gerrit72



Bert J en Willem, mooie streamers!

Die gaan het echt wel doen.