GZ czech nimf hengel (flextec streamtec??)

Started by quaden, February 25, 2016, 15:45:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

hallo,

wil me komend seizoen wat meer richten op czech nymphing, maar heb ik een #5 maar nu dacht ik eerder aan een #3.

iemand leuke suggesties, waar moet ik opletten?

quaden

ik lees goede verhalen over flextec streamtec?
kan iemand mij hier info oververschaffen of weet iemand eventuele verkooppunten?

Gert

Is al veel over geschreven op het forum, zoek er maar eens op. Over het algemeen is men volgens mij redelijk positief (voor die prijs). "Bij" (forumnaam) verkoopt of in ieder geval verkocht ze ook via Marktplaats.nl.
Maar ze worden letterlijk dagelijks geveild op de Engelse eBay (ebay.co.uk). En ook dagelijks kun je er een kopen per "buy it now"
Trek je niks aan van die RRP prijzen die ze noemen - dat zijn de prijzen van de duurdere merken waarvan zij zelf vinden dat ze vergelijkbaar zijn.

 

quaden

handig om te weten! alleen heb ik zelf geen ervaring met zulke buitenlandse betalingen (creditcard).
of is dit ook mogelijk met ideal?

macfly

Het meest makkelijke is een Paypal account aanmaken. Sowieso handig voor online aankopen in binnen- en buitenland en veilig want je kan je aankoopbedrag terugkrijgen als er iets mis gaat.

quaden


goswit

Ik betaal meestal met Visa , heb je ook nog een half jaar garantie op alles en nog wat. BV diefstal.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

bij

Hoi ik verkoop nog steeds de flextec hengel. Ik vis zelf met de flextec streamtec 9ft #3. Als je in de buurt van Veenendaal bent mag je best een keer proefwerken. Ik hoor veel goede verhalen ook van mensen die weleens proefwerpen met de hengel.
Ik verkoop trouwens ook andere dan de streamtec.


gijsie20

Quote from: quaden on February 26, 2016, 14:34:01
nog andere betaalbare opties?

Wat is het probleem met een paypal account aanmaken? Super handig voor aankopen zowel in Nederland als daar buiten. En verzekerd en veilig.

quaden

tja Bij, veenendaal en zuid limburg is dat in de buurt :P

bij

Als je een keer proef wil werpen dan is dat best een afstand. Maar ja wellicht kun je dan een vissessie aan koppelen. Of lekker recreeren op de utrechtse heuvelrug of de veluwe.
De hengels worden kostenloos naar je opgestuurd.

Gertjan

quaden