Het stoppen van mijn sponsorschap

Started by Arjan Maat, March 01, 2013, 09:29:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arjan Maat

Beste allemaal,

De beslissing om met het sponsoren van dit forum te stoppen heb ik een aantal dagen geleden met Bas al besproken en komt niet door de laatste bijdehante opmerking van MarcelN. Voor mij was zijn opmerking wel een bevestiging van mijn beslissing, als je zijn postings een beetje terug leest dan zie je dat hij ( in mijn persoonlijke opvatting ) niet heel veel respect heeft voor winkeliers. Maar dat Ebay en het afstruinen van koopjes voor hem veel belangrijker is dan service en het opbouwen van een respectvolle relatie.

Maar ik wil het niet op de "man" spelen, steeds vaker zien ik, maar ik denk jullie ook, door mij gerespecteerde "die hard" members verdwijnen van dit forum. Een ieder zal daar een reden voor hebben en die mss wel of niet meedelen. Dat zal ieder zijn keuze zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat ik op dit forum altijd naar eer en geweten heb gehandeld en mijn passie voor het vliegvissen heb trachten te delen. Ik heb van vele van jullie heel positieve reacties gekregen een jaar geleden toen de hele toestand met een door mij gerespecteerd merk als LOOP dreigde te escaleren. Ik heb zonder met alle gedupeerde een  ( zakelijke ) relatie te hebben de belangen van jullie behartigd en samen met LOOP in Zweden alles opgelost. Ik hoop dat jullie mijn winkeltje, en mijn naam door die actie zullen onthouden en respecteren.

Verder zal ik me moeten focussen op het verdere succes van mijn winkel, ik ben tenslotte zelf verantwoordelijk voor het succes van mijn winkel. Het sponsoren van dit forum is een activiteit die ik zal moeten staken. De marges in deze tak van handel zijn niet zo groot als een succesvolle bankmanager als bonus meekrijgt. En sponsoren kost gewoon geld.  Ik zal dus nog wel eens de moeite nemen om mee te lezen op dit forum, maar mijn activiteiten en postings wel gaan afbouwen.

TL Arjan Maat

 

MarcelN

Beste Arjan, mijn opmerking is zeker niet 'tegen' jou bedoelt al bespeur ik dat letterlijk wel in mijn posting, ik zou het dan ook erg betreuren als je deze stap doorzet, mede omdat jij de enige en snelle leverancier bent die mij kon helpen aan spullen die door de gerenomeerde vakhandel zogenaamd niet te leveren was door problemen in Zweden of wat dan ook voor smoes. Mijn oprechte excuus bij deze dus en overweeg het aub nog eens!!!!
Wél wilde ik eerdaags op jou reels drukken om het mandje te vullen, maar schrok van de verschillen, maar ik wil ZWART, dus zal dat zeker nog gaan doen incl spoelen!
Ik zal het direct dus ook verwijderen die onzin, dat was echt niet nodig en wellicht ben ik wat 'besmet' door de heren.....
Ik betreur ook de verdere sfeer alhier, wilde me al eens uitschrijven wat niet lukte, dan maar vanaf de zijlijn lezen...

Nogmaal bedenk je alstublieft :-[

Met vriendelijke groet, Marcel.

weerwolf

Arjan, ik snap je helemaal. Het is gewoon jammer dat het hier allemaal zo negatief loopt.
Ik zal niet anders kijken naar jou of andere winkeliers en wil je toch bedanken voor alles wat je voor het forum betekend hebt. Je ben niet de eerste winkelier die hier "wegloopt" om maar niet in de negetiefe spiraal meegezogen te worden.  Het wordt tijd dat de mods wakker worden en actie ondernemen voordat we hier geen sponsors meer hebben, want laten we wel zijn, de sponsoren maken de forumdagjes toch altijd leuk met prijzen en attenties.


Wel mooi dat marceln toch nog even een reactie geeft.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

catchem

Ik heb de opmerking van MarcelN gelezen, en die was niet helemaal handig.

Volgens mij zijn er twee soorten winkels; 1-gaan voor service en klantbinding, 2-gaan voor lage prijzen. Ze zullen alletwee ook hun eigen klanten aantrekken. Ik ben klant van beide. Met de hengelsportzaken bij mij in de buurt ga ik voor de service en koop ik regelmatig iets zodat ze ook omzet hebben. Voor vliegvisspullen speelt voor mij het budget erg mee. Vergeleken met kunstaas vissen is het een dure hobby. Ik  struin zelf ook internet af naar spullen die ik nodig heb. Ik zoek dan gericht. In het geval van een reel ben ik een jaar op zoek geweest naar een reel binnen mijn budget en de klasse en kwaliteit die ik wilde hebben (het moest wel een upgrade zijn).
Dat ik niet bij jouw winkel ben uitgekomen ligt dan voornamelijk aan de prijs, je hebt best wel een dure winkel, ik zal met mijn huidige salaris dus niet snel klant bij jou worden alhoewel ik wel dingen bij je hebt gekocht. Ik weet niet of ik dit wel of niet gedaan zou hebben als je geen sponsor was, maar je sponserschap zorgde er wel voor dat ik je winkel kende voordat google dat deed.

Als afsluiter wil ik je hartelijk bedanken voor je sponsorschap en je tips, want je hebt mij in postings ook op weg geholpen. Dat was wel het leuke aan jou, je sponserde en bent actief lid van het forum. Ik hoop dat het einde van je sponsorschap niet het einde van je lidmaatschap is, maar ik vrees van wel.

lars

Gerrit72



Arjan,

Bedankt voor jouw positieve inbreng (je inzet mbt LOOP, waar je forummers mee geholpen hebt, kan ik me nog goed herinneren).

Veel succes met je zaak en jouw winkel zal echt niet vergeten worden ;). Kan me goed voorstellen dat je je nu even meer moet richten op de winkel. Zou wel mooi zijn als je forumlid blijft, misschien veranderen tijden :).


The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rick

Arjan,

Ik ben hier pas kort op het forum dus ik kan niet meepraten over actie's uit het verleden.
Je hebt echter wel een hele goede indruk op mij gemaakt toen je me via PB aanbood om een reel geheel vrijblijvend op te sturen om 'm te voelen..  Dat ga je niet veel meemaken..
Ik maak er dan ook dankbaar gebruik van en ik heb je webshop onder mijn favorieten gezet op de pc.
Ik hoop dat je wel op het forum actief blijft want je hebt volgens mij wel wat nuttige kennis in huis...

We houden contact..

Arjan Maat

#6
Quote from: MarcelN on March 01, 2013, 09:52:15
Beste Arjan, mijn opmerking is zeker niet 'tegen' jou bedoelt al bespeur ik dat letterlijk wel in mijn posting, ik zou het dan ook erg betreuren als je deze stap doorzet, mede omdat jij de enige en snelle leverancier bent die mij kon helpen aan spullen die door de gerenomeerde vakhandel zogenaamd niet te leveren was door problemen in Zweden of wat dan ook voor smoes. Mijn oprechte excuus bij deze dus en overweeg het aub nog eens!!!!
Wél wilde ik eerdaags op jou reels drukken om het mandje te vullen, maar schrok van de verschillen, maar ik wil ZWART, dus zal dat zeker nog gaan doen incl spoelen!
Ik zal het direct dus ook verwijderen die onzin, dat was echt niet nodig en wellicht ben ik wat 'besmet' door de heren.....
Ik betreur ook de verdere sfeer alhier, wilde me al eens uitschrijven wat niet lukte, dan maar vanaf de zijlijn lezen...

Nogmaal bedenk je alstublieft :-[

Met vriendelijke groet, Marcel.


Beste Marcel,

Het siert je wel dat je openlijk je excuses aan mij aanbiedt. Ik accepteer die dan ook, en wil je reactie in de posting van Rick dan ook achter me laten. Laten we aub allemaal een beetje toegeefelijk en ruim denkend naar elkaar zijn, op dit forum hebben we het over onze hobby per slot van rekening.

Verder staat mijn besluit wel vast mannen, om zakelijke redenen heb ik besloten om het sponsoren van Vliegvissers.nl te stoppen, daarnaast blijf ik met een vreemd gevoel zitten over het vertrek van een aantal bekenden van mij en sluimert er ergens iets over moderators. Ik wil me daar geheel aan onttrekken, ik weet niet wat er speelt en vind dat een ieder dat als volwassen persoon moet kunnen oplossen.

Ik blijf wel lid van het forum, zal ook proberen mijn steentje bij te dragen en af en toe eens een verslag te posten. Maar ter verduidelijking, ik heb een full time job van een 50 uur per week, en daarnaast probeer ik dan zo goed mogelijk mijn winkeltje te laten draaien. Dat betekend keuzes maken, en mijn keuze hier is er 1 van.

Goed weekend allemaal en inmiddels is er naar Rick een Danielsson reel onderweg.

@MarcelN lekker vergeten allemaal, jou positieve herinnering aan het leveren van die spoelen is het belangrijkste wat je bij moet blijven. Dat heeft allemaal te maken met je inspannen voor een klant en dat doe ik graag. Ik probeer mijn klanten zo te helpen als ik zelf ook graag geholpen zou willen worden. Vandaar dat jou reactie vanmorgen even pijnlijk aankwam, maar dat is nu uitgeklaard.

Ciao

HappyFisherman

Ik wil geen andere lijntjes meer dan Imago, dus kom ik vanzelf bij jou uit Arjan. Dank voor alle sponsoring van het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

John

Arjan,

Bedankt voor je sponsoring van dit forum ::goodjob::.

Ik zal zeker nog wel eens op jou site kijken (en wellicht wat bestellen als er wat van mijn gading bijzit  :))


Herman

tja, wat kun je er nog van zeggen..
Arjan bedankt voor t sponsoren tot nu toe!
Ennuh, ik blijf komen op je site (en als het weer zo ver is bestellen haha)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Troutbuster

Arjan, jammer dat het zo moet!

Wellicht geeft de toekomst een ander perspectief??

Bedankt voor het sponsoren van dit forum!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


MarcelN

Quote from: Arjan Maat on March 01, 2013, 15:10:03

@MarcelN lekker vergeten allemaal, jou positieve herinnering aan het leveren van die spoelen is het belangrijkste wat je bij moet blijven. Dat heeft allemaal te maken met je inspannen voor een klant en dat doe ik graag. Ik probeer mijn klanten zo te helpen als ik zelf ook graag geholpen zou willen worden. Vandaar dat jou reactie vanmorgen even pijnlijk aankwam, maar dat is nu uitgeklaard.

Ciao
Arjan,
ik denk dat we op dezelfde lijn zitten qua leveren en werk principe, ik werk bij mijn klanten ook alsof het bij mijzelf zou zijn, perfekt dus......en het gat wat ik vond in prijs compenseer jij waarschijnlijk net als ik met vrijwel eindeloze service ::goodjob:: een webshop heeft immers meer 'ruimte' dan een fysieke winkel, ik als eenmansbedrijf ben zelfs duurder uhh beter dan veel zaken!
Service is onbetaalbaar...
Het ga je goed!  :'(

Raymond

#12
Van deze kant betreur ook ik het dat je vertrekt als sponsor, Arjan. Maar ik weet je wel je vinden als ik weer een (overbodige want ik heb er al zoveel) reeltje van Danielsson wil aanschaffen.  ;)

Maar dus wel lid blijven s.v.p. en blijven posten, de sfeer komt hier ooit wel weer eens goed.
::wtf::

Joost S.

Dankjewel voor je inzet voor het forum. En ja mensen, het is ook crisis he, alle centjes tellen nu even.

Wel jammer.

Succes met je winkel en blijf gezond,

Vangze!

Youri


harlin

Arjan, bedankt voor je inbreng.
Je bent niet de eerste die vertrekt, ook niet de laatste neem ik aan.
Snap niet dat hier nog sponsors zijn zo langzamer hand.  ???

Afgelopen OV4 (juni 2012)  heb ik al gehoord dat er een sponsor  het in principe al bekeken had hier.
Heb er alleen maar respect voor dat die sponsor gewacht heeft tot dat alles achter de rug was waar hij aan meewerkte.

Zelf kon ik een hengel testen van een andere sponsor, had  ik ook geen zin meer in om dat hier te verhalen.
Heb via pb een bericht gestuurd, is na enkele weken pas geopend, en er is niet op de mail gereageerd.
Zegt mij ook genoeg,
en het is niet alleen van de laatste winter dat het hier een stuk minder is.
Amen = Einde van het verhaal.  :'(

Arjan, succes  verder met je/de handel.  ::houdoe::

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

aalbrecht

arjan bedankt
en hoop nog veel van je tips in engeland gebruik te kunnen maken .het ga je goed groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

Patrick(WF)

Arjan bedankt voor de gedane sponsoring.
Hopelijk blijf je wel actief op t forum.
Groet Patrick