Welkom dopo

Started by Vliegvissers.nl Team, July 03, 2017, 12:52:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo dopo welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


dopo

hoi Vliegvissers van Nederland en Belgie,
Ik zal mij even vorstellen.


Ik ben Dolf, 62 jaar, en vliegvis al ruim 30 jaar. Heb in heel veel landen van Europa gevist. Opgegroeid in den Haag en sinds 20 jaar woonachtig in Flevoland.  Ging vroeger veel vissen in de omgeving van Gouda. Wat was er veel mooie ruisvoorn te vangen, voordat de aalscholver toesloeg. Over de Flevopolder en het IJsselmeer ben ik niet positief gestemd. Tuurlijk, karper genoeg, maar dat is voor mij pass?.

Ben over het algemeen erg vergeetachtig als het om namen gaat, behalve als het riviertjes betreft..
Mijn kennis en ervaring daarvan reikt veel verder dan internetwijsheid. Hopelijk kan ik jullie helpen bij het vinden van goede stekken.
Maarreh.. voor wat hoort wat!

groeten
Dolf

guidogast

::agree::

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Welkom (terug?) Dolf.
Volgens mij heb je ooit een Hardy reeltje van me overgenomen en weer als nieuw gemaakt. Of was dat iemand anders?

Groet,
Gert

Gerrit59

Welkom op dit forum Dolf.

Gerrit

Beertje

Welkom Dolf. Veel plezier op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Raymond

::wtf::

lambert63