Wat moet er absoluut mee op jouw vistripje?!

Started by Rena, September 06, 2013, 10:18:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rena

Noem 1 (dus niet meer dan 1 ;) ) ding wat in jouw ogen een hoofdrol speelt; je hond, stresspillen, een vuilnisbak, je gelukseendje, de buurvrouw....
Hiermee bedoel ik dus niet de hengel, reel en al het andere dat je bij je moet hebben, maar iets dat voor jou onmisbaar is.

Wat moet er absoluut mee op jouw vistripje?!

Zal ik aftrappen met een kledingstuk; een buff.
In de zomer een luchtig exemplaar, in de andere seizoenen een exemplaar met een fleece rand.
Multi functioneel; warme nek, bescherming tegen de wind, houdt insecten weg, beschut tegen de zon...

Wat is jouw must have  ::)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit72

Quote from: Rena on September 06, 2013, 10:18:44
Wat is jouw must have  ::)

Must have....we lijken wel shoppende dames  :P

Ik houd het op mn polaroid bril, al is het wel zo dat naast de basic dingen (hengel, reel, lijn en vliegen) het me niet zoveel uitmaakt (als ik maar kan zwiepen ::)). Als ik echt goed voorbereid ga, dan kan ik als het moet wel heel veel meesjouwen (er zijn zoveel dingen die het vissen meer prettig/comfortabel maken).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Sieger

Mijn hengel natuurlijk..... Pfffff.....  :P


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

quaden

bij een nachtsessie mijn 'old skool' tosti-ijzer!!
tijdens het vliegvissen, broodkorstjes om vanuit daar mijn korstvlieg te gebruiken

Kruijff

Een goeie vismaat waar je in de avond een borrel mee kan drinken... :)
Gr Ed

golddigger

Bind spulletjes
Altijd nuttig en leuk om de avond te vullen
Perry

maurice

dacht dat jij de avonden in het cafe vulde Perry ;D ;D ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Quote from: Gerrit72 on September 06, 2013, 13:58:29
Must have....we lijken wel shoppende dames  :P


Euh..., je moet mij (en ik vraag me af wie van dit forum nog allemaal???) eens in een serieuze vliegviswinkel zien, daar vallen de meeste dames in een schoenenwinkel bij in het niet... ;)
::wtf::

sjoerd

Mijn camera om mooie herinneringen vast te leggen. Om later heerlijk nog eens te kunnen genieten van bijzondere zaken die je meemaakt op de visdag. Dat kan de vangst van een prachtige vis zijn maar ook het zien(en als het lukt fotograferen) van bijz.dieren, zoals bijv van de week een visarend EN een zeearend !! Schitterend om te zien hoe de visarend op 30 meter afstand het water indook maar dit keer zonder succes weer bovenkwam. Probleem is natuurlijk daarbij dat je geen zware spullen mee kunt(wilt ) slepen en je soms toch je telelens nodig hebt.
Blijft een kwestie van keuzes maken  :) :)

Sjoerd

Jaspero


edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

golddigger

Quote from: maurice on September 07, 2013, 11:38:58
dacht dat jij de avonden in het cafe vulde Perry ;D ;D ;D
Alleen de laatste avond van de trip Maurice ;D
Bij Roger in de kantine ligt het tempo wat te hoog om alle avonden mee te doen ::hulp::
Zeker met al die linke drankjes :o
Perry

Rossie69


golddigger


Rossie69


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Plantje

Tijd! Genoeg tijd om lekker tot rust te komen en te genieten van het vissen en de omgeving waarin ik dat doe.

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit