Welkom jeroen m

Started by Vliegvissers.nl Team, September 13, 2014, 14:10:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo jeroen m welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Arie de Vries

Hoi Jeroen, van harte welkom hier, op ons prachtige forum
Groet, Arie

jeroen m

Dankje, had al eens rondgesnuffeld en vond de site en de berichten een ongedwongen sfeer hebben en dat sprak me erg aan.
ik zal me even voorstellen;
ik ben jeroen mulder en ben lid van de vvc apeldoorn. ik vis vist liefst op roofvis en voornamelijk snoek. ik ben veel op de randmeren te vinden en vis daar meestal vanuit de bellyboat. De laatste tijd heb ik ook veel interesse in het vissen op baars, maar dat valt nog niet mee op deze grote plassen.
af en toe ga ik naar t ovm ookal is dat en pest eind rijden.

grtz jeroen

Scaramouche

Hee Jeroen,

Welkom, doe de groeten aan Erick als je hem spreekt. Als je weer eens richting OVM wilt, ping me dan maar. Voor mij is het ook een k-eind rijden maar dan kun je weer een dikke vis met mijn hengel vangen.  ;)

:D Frank
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

jeroen m

We kunnen ook n keer bij jou in de buurt gaan snoeken? Dan hoef jij een keer niet zo ver te rijden.

grtz jeroen

pierre

Hey Muldertje, jij ook hier?? Mooi man.
Niet teveel digitaal vissen hé? Houdt ook nog wat tijd over om in 't eggie vissen of bij de club langs te komen!!
See you!!

Groeten,  Pierre.