Vliegvisdeformatie; 1 ochtend vissen in Oostenrijk tijdens zakenreis

Started by Jasper, May 09, 2012, 17:14:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jasper

Ik heb een vliegvisdeformatie; ik ging zaterdag 1 ochtend vissen in Oostenrijk tijdens zakenreis tegen de hoofdprijs.
Ik heb er een leuk stukje over geschreven op de website van Dyckers. Hoop dat dit mag van de moderatoren:

http://www.dyckers.com/blog/2012/05/09/vliegvisdeformatie/

Groet! Jasper

A{b}r{a}xa{s}

tuurlijk mag dat Jasper :)

leuk stukje ook !

...1 vraag, je hebt je toch nog wel even snel geschoren voor de conferentie begon :)

Jasper

Eeeh, nee... was ingecalculeerde baard. Geen probleem bij conferentie en prettig in de kou.
Dit stukje is een beetje een blik in mijn brein ;-)

Rossie69


rein

leuk stukje en mooie plaatjes!! vooral die saiblingen zijn echt mooi. Jammer dat Oostenrijk te ver weg ligt om er "effe" naar toe te gaan, maar het staat nog steeds hoog in mn verlanglijstje :)

pberkenbosch


johannes


BV

Gek !
net zoals al die andere hier  ;D ;D ;D ;D
Prachtig!!

Inderk

Lekker stukkie!
Ik heb onlangs geleerd dat als ik naar het voormalige oost-Duitsland ga voor m'n werk, ook een hengel mee moet nemen................
Beter met een kater eerst aan het water, dan met een kater direct aan het ontbijt.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gert

Leuk stukje Jasper! Altijd de moeite waard, dat blijkt wel wel.
Maandag sta ik waarschijnlijk zelf aan de Hintersee. En de rest van de week ook, en/of elders aan al het Braurupwater.

Groet,
Gert

Gerrit72


Leuk en herkenbaar Jasper! Niet alleen mooie vliegen daar, het decolete van de verkoopster mag er ook zijn :P

Zelf probeer ik ook alles te combineren met vissen, heb weinig tijd, moet creatief zijn.
Ik heb alleen niet zulke luxe reisjes als jij ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.