Heeeerlijk gevist, snoek wilde wel (met filmpje)

Started by Willem, November 29, 2013, 23:46:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Vanmiddag even een watertje opgezocht. Meestal vrij taai, erg veel dressuur maar er zwemmen mooie vissen rond. Vandaag was ik van plan een paar streamers te testen. Kwam uiteindelijk niks van terecht. Ik begon namelijk met de paarse tandemstreamer en die heeft er tot de laatste minuut aan gehangen. Ze gingen er vol voor! Tweede worp meteen een mooie dikke snoek van 88cm. 5 worpen later bij het bruggetje op de achtergrond de volgende vis, begin 70er maar lekker fel. Tijdje later dook nummer drie op de streamer, 77cm en ook lekker sterk. Doen we het voor! Even later knalde een klein snoekje van net 2x de lengte van de streamer tot twee keer toe mis, heerlijk om te zien die kleine kanonskogeltjes! Vlak voor ik moest stoppen vloog de laatste vis op de streamer. Heerlijk middagje zo! Lekker herfstweer, wind, regen en niet al te koud. En snoek  ;D









http://www.youtube.com/watch?v=XN0WJUlUKj4&list=HL1385765133

Morgen weer een kans, hopelijk willen ze weer!

Willem


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Ron


merijn1982

Tight lines!!

Marksman

Mooie snoeken Willem, en het filmpje heb je echt mooi gemaakt.

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Gerrit72




Mooie film Willem! Het doet me denken aan mijn periode dat ik rond Den Haag viste (heb er 6 jaar gewoond).
Toen viste ik ook veel bij bebouwing, niet altijd de mooiste stekken, maar wat een vis kon je daar vangen.
Ook in de binnenstad, grote snoek en mooie snoekbaarzen. Daar denk ik wel eens met weemoed aan terug.
The only difference between men and boys is the price of their toys.


Linxis

Zo zie je maar weer, onder bruggen liggen dikke ruggen.
Mooie snoeken hoor!

Plantje