Vliegvissers.nl ook op facebook !!

Started by Hilco de Visser, November 20, 2014, 20:08:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco de Visser

wat blijkt, "we" zitten als forum al lang op facebook .................... ::wtf::

https://www.facebook.com/pages/Vliegvissersnl/1444142112537455


waarom weten we dat niet?

Hilco de Visser

zo wordt iedereen dus op zijn wenken bedient ;

forum blijft voor de diepgang ,  facebook voor de lol en het gemak


je mag zelf kiezen  ::goodjob::

goswit

 ::meppen:: ::argh:: ::grrr:: ::zucht:: ::dance::Wie dit verzonnen heeft ik weet het niet maar eh, kan ik ook vriendje of vijand worden ? ::chicken:: ::sjorrie::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Hilco de Visser

ik heb het ook niet verzonnen maar iemand heeft het forum op facebook gezet ooit................

goswit

Aan het logo te zien kan het maar  één persoon zijn.     ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit

Aan het logo te zien kan het maar  één persoon zijn.     ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

merijn1982

Tight lines!!

HappyFisherman

Mooi werk Hilco! Kunnen er weer een boel goede discussies ontstaan doordat communicatie op 2 platformen gevoerd wordt. Hebben we al ervaring mee in het verleden en dat was echt supergezellig.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Als ik het goed heb is dat ooit eens door Jordy Put gedaan.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco de Visser

nou ideaal ,  goed idee van hem dan  ::agree::

Vliegvissers.nl

Quote from: maurice on November 21, 2014, 10:30:58
Als ik het goed heb is dat ooit eens door Jordy Put gedaan.
dat was toch op Twitter ?

Hilco de Visser


Jan Damman

Lekker belangrijk allemaal  ::wtf:: ::blabla::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Raymond

Ja, lekker belangrijk allemaal... pfff...  ::delete::
::wtf::

Hilco de Visser

als je het niet belangrijk vind geef dan ook je mening niet .

flyfever stopt, prikbord gaat er aan ............

die ontwikkelingen kan je niet negeren .

je moet nu handelen anders gaat dit forum er ook aan . 

Dus niet je kop in het zand steken maar zoeken naar oplossingen .

iedereen denkt maar dat ik facebook loop te promoten maar dat is helemaal niet waar.

discussie is vóór'en tegen   voordeel en nadeel opsommen en daar na handelen.

maar ik heb echt het idee dat ik tegen de muur loop te lullen .

zijn jullie nou zo dom of ben ik gewoon veel te slim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik meen het ook nog  >:(  >:(  >:(  >:(

HappyFisherman

Jouw persoonlijke mening is idd alleen jouw eigen mening Hilco en jij bent blijkbaar te slim om deze op ons op te dringen. Je kunt dus soms, als je dusdanig intelligent bent en het licht hebt gezien, beter je mond maar houden. Dat scheelt jouw als begenadigd toekomstbekijkert een boel frustratie en ons een boel nadenken over wat wij toch niet zien...

Het forum zal op Facebook zijn eigen identiteit verliezen en dus is deze hele kruistocht van je compleet onzinnig. Kom nou niet aan dat we het niet belangrijk vinden, want iedereen die gereageerd heeft doet dit JUIST omdat hij  belangrijk vindt dat dit prachtige forum blijft zoals het is (en dat is de kracht er van!).
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Inderdaad Bram, trouwens als je Facebook niet goed kent is het zelfs een gevaar.
Verleden week heeft men dit zelfs aangetoond in het programma Koppen op Eén (Belgische TV post).
Heel veel mensen kennen het gevaar niet van deze vorm van sociale media en dit wordt tegen hen gebruikt door mensen met oneerlijke bedoelingen.

Ik heb dus enkel een account als FSCHAMP, waar zogoed als niets in zit, maar wat me wel de gelegenheid geeft om bepaalde pagina's te bekijken, verder doe ik niets met dit FB account.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hilco de Visser

goed dan houd ik er over op  :-X

maar zeg nooit dat ik niet heb gewaarschuwd  :)

topic mag op slot Wilco en/of Plantje

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser


FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Dan ga ik je toch nog ontmoeten  ;)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

goswit

Er wordt wat af    ge-  TWITTER   8)-t
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Hilco de Visser

daar heb ik nou helemaal niks mee met twitter ................mis ik dan iets?