Periode voor wintervoorn?

Started by Fly lunatic, November 07, 2012, 15:13:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fly lunatic

Wat zijn de perioden om te gaan vissen op wintervoorn in een haven?

jur606

#1
Quote from: Fly lunatic on November 07, 2012, 15:13:02
Wat zijn de perioden om te gaan vissen op wintervoorn in een haven?
::agree::

je zegt het al in de winter :)

komt er simpel op neer als ze in de havens verblijven (ene haven zullen ze nu al liggen andere pas veel later)

HappyFisherman

Vooral de perioden tussen de winterse buien door :) (sorry, kon het niet laten...).
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

dr zijn al veel havens waar al lekker gevangen wordt. dus, als je kan, pak je kans! ;)

weerwolf

Ja ze zijn vroeg dit jaar. Ik hoop niet dat dit iets zeg over de winter die komen gaat. Vaak wijst de natuur op haar eigen manier aan dat er iets staat te gebeuren. Vogels zie je ook al trekken..........kon wel eens een lange periode worden dat het water hard is.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

maurice

Tussen de herfst en lente zou ik zeggen. ;D

zoals al aangegeven is het kan nu al als de vis er zit
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

vergeet niet dat de baars erachter aan gaat , en die geven ook erg leuke sport op de vliegenhengel.

dus doet de voorn het niet, doe dan een klein streamertje en pak wat baars ::goodjob::

Plantje

 ::agree::
Helemaal eens Hilco!

Hilco

Wintervissen op voorn in de Haven volgens Erik de Noorman

MarcelN

stoer C/P van het prikbord ::goodjob::

Hilco

het is een link naar de weblog van Erik de Noorman.

Ik vind het een mooie uiteenzetting van het vliegvisen in de haven , zeker voor beginners erg handig.

Het prikbord ken ik niet  :-[


Hilco

zal best interessant zijn , maar een dergelijke layout vind ik hopeloos en kansloos.

Dat is toch geen lezen.............

Ik dacht dat al die startpagina rommel al jaren gelden was overleden .

Niks voor mij, ik blijf lekker hier

Plantje

Voordat ik hier kwam dacht ik ook dat Startpagina uitgestorven was. Schijnbaar vinden sommige mensen dat wel een prettige lay out. Ik moet zeggen dat ik de site van Erik de Noorman ook prima te pruimen vind!