Wranghe 16-09-12

Started by Troutbuster, September 17, 2012, 08:32:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders,
Gisterenochtend sind lange tijd weer eens op de Wranghe gevist samen met Christof.
De Wranghe, onder de rook van Goes (Zld) is het clubwater van de Zeeuwse Vliegvis Vereniging "Lure & Emerger" en meet 7,5 Ha groot en 22 meter diep (diepste punt)

http://www.lure-and-emerger.nl/viswater/plattegrondviswater.html

Afgelopen vrijdag is de plas weer een beetje aangevuld met nieuwe forel met het oog op de op handen zijnde L&E Workshop vliegvissen en vliegbinden op 22 september as.

http://www.lure-and-emerger.nl/index/workshopvliegvissen/workshopvliegvissen.html

Om 7:00 uur gestart, de forellen waren actief aan de oppervlakte dus dat beloofde wat.
Ik starte met de belly boat en Chris vanaf de kant.

Dat ook hier de baars echt goed los is werd weldra een feit maar we kwamen voor de forel natuurlijk!
Die lieten zich wel zien maar vangen was een ander verhaal.!!
Toch hebben we een aantal mooie vissen weten te verschalken, zelfs een 50+ forel wat voor de Wranghe een hele mooie maat is!!

Nu de warme maanden achter ons liggen word de visserij op forel op de Wranghe alleen maar beter dus...

Mochten er forum leden zijn die eens een dagje forelvissen in Zeeland willen doen, dat kan ;)
Ieder L&E lid mag max 10 gastvissers uitnodigen voor een dagje vissen op de Wranghe
Voor € 15,- ben je "onder de pannen" verteer wel zelf meenemen want er is geen horeca aan de plas!

Wellicht tot ziens aan ons mooie clubwater in Zeeland.

Gr

Jan

[attachment deleted by admin]
"Petri Heil"


ben


Christof van den Berge

Jah was een geweldige ochtend!

Aanstaande zondag weer maar een poging doen.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

vliegvisgek

wow ziet er erg mooi uit jan wist niet eens dat het water bestond als forel visser ???

Troutbuster

Ja Jeroen, het is dan ook een privé water, exclusief voor de leden van Lure&Emerger
Maar zoals geschreven, wij als leden mogen introducé's uitnodigen!
Wellicht eens een dagje plannen met een aantal gegadigden?

Verwacht geen giga hoeveelheden forel hoor, het is een groot water (7,5 Ha) en het "stocken" gaat uit kostenoverwegingen, mondjesmaat, maar altijd kans op mooie forel en het is een prachtige omgeving!

Ik hoor het wel

Gr

Jan
"Petri Heil"


vliegvisgek

dat hoeft ook niet jan als je maar lekker kan vissen en ja straks heb ik weer tijd zat jan om leuke dingen te plannen
dus spreek je er wel op aan lijkt me erg gezellie want we willen toch een lang weekend die kant op ik
vissen vrouw lief lekker rusten  ;) ;)

Gerrit72


::goodjob:: WEER LEKKER BEZIG JAN!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Troutbuster

Je bent ook van harte welkom Gerrit
Mocht je ooit eens in de buurt zijn, laat het maar weten.

@Jeroen, ik hoor het wel makker!

Gr

Jan
"Petri Heil"