Ennnn hoe is het met de Fint vangsten dit jaar?????

Started by ben, August 13, 2013, 12:40:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben


Rene V.

Hoi Ben,

Zeer wisselende vangsten.Ene dag wordt er goed gevangen volgende kan volkomen slecht zijn.Afgelopen zondag stond ik met een intermediate lijn te werpen,een aanbeet gehad,anderen met een volledige zinklijn hadden meer succes maar wel kleine vis,geen grote hoeveelheden.

Groet Rene V.

golddigger


Rene V.


j.klopper

en hoe is het met de zeebaars vangsten ?Omgeving Maasvlakte goed,maar hoe is het verder stroomopwaarts?

Rene V.

Zoals ieder jaar zoeken in deze tijd.Zeebaars wordt kleiner stroomopwaards zeker ivm veranderende inkomende stroming door de nieuwe Maasvlakte.
Het is er wel maar minder.Zelf vis ik minder op de gekende stekken ivm de grote hoeveelheden achtergelaten teringzooi.Vist niet zo lekker op een vuilnisbelt.

Groet Rene V.

j.klopper

ja is mij ook weleens opgevallen op sommige plaatsen liggen enorme hoeveelheden rotzooi.
Ze zijn  te beroerd om de troep mee naar huis te nemen.

sietzedevisser

2/3 weken terug werd er leuk fint gevangen. Ik had er zelf een aantal op de vlieg maar een oudere vliegvisser naast mij die ving erg goed met meerdere doublets. Kribben rondom de stormkering. Bekend stekje ook wel sepps steen genoemd werd me verteld omdat sepp fuchs die vaak als zijn werpplatform uitkiest.

golddigger

Ik ben vanmiddag even geweest
In 3 uurtjes toch 9 finten gevangen
Perry

Rene V.

Mooi Perry ;D,lig er zelf even uit,zware longontsteking,even bijkomen dus :-\

Groet Rene V.

golddigger