Vliegbindwebshop

Started by sietzedevisser, June 30, 2013, 12:46:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sietzedevisser

Ik heb voor mijn vakantie nog een aantal vliegbindprodukten nodig. Normaal bestel ik bij martens maar ik zag net dat die op vakantie is. Via google kon ik zo 123 niks vinden

Ik zoek een webshop die de volgende produkten VOOR a.s vrijdag kan leveren.

fazantenstaart naturel
goudkopjes 3.3mm(50-75 stuks)
hazendubbing naturel
Pauwenfibers streng(dus niet zo'n oog)
Koperdraad
Ice dubbing felgroen/chartreuse & zwart

Ik hoop dat jullie kunnen helpen  :)

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

BV

Gewoon effe kijken op de site van de sponsors of ze alles hebben en een mailtje doen naar ze dat het dringend is en hun vragen of het lukt..


Moet wel lukken.

sietzedevisser

Taimen komt niet optijd of ik betaal 10 euro aan expressverzending. Bij sponsors had ik al gekeken maar kon niet alles op de webshop vinden en ik wil niet bij 4 verschillende winkels bestellen vandaar dat ik het ff vraag. Bij de hengelsportzaak hier verkopen ze nauwelijks vliegbindspullen.

Ja ik weet dat ik een beetje laat ben met voorbereiden voor de vakantie  :-X .

Hilco

een goede vliegviswinkel heeft dit allemaal gewoon hangen ............

Hier in Utrecht kan ik het zo van de muur pakken .

geen idee waar je woont, maar bij jouw zal toch ook wel een goede zaak zitten?

sietzedevisser

Klopt, ik zou graag ff naar traditional fietsen maar dat is nogal ver vanaf nijmegen. Mocht bestellen geen optie zijn dan ga ik alsnog opzoek naar een speciaalzaak maar hier in de omgeving zit niks dus dan moet ik waarschijnlijk uitwijken naar temming of iets dergelijks.

Arno

fly en spin in zwolle
heeft ook webwinkel stuur ze even en mailtje dat je het graag vrijdag hebt en ze sturen het nog dezelfde dag weg

Gr Arno

sietzedevisser

Tnx! Ik zal eens ff een kijkje bij de webshop nemen.

goswit

hengelsport  NIJMEGEN   ,achter vissersmeubels  /station  !
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sietzedevisser

Op vliegbindgebied een waardeloze hengelsportzaak. De spullen die ze hebben zijn ook nog eens peperduur

goswit

Sietze.   
De afgelopen 6 weken ben ik er niet geweest , maar als jij vindt dat er weinig is ben ik niet met je eens.  De prijzen zijn normaal voor merk artikelen.
Ik snap een ding niet , je gaat op vakantie en jij bent vergeten vliegvismateriaal te bestellen dat kan iedereen gebeuren , nu heb je een winkel op loopafstand ik zou het daar halen , dan heb je het in ieder geval en kost je ook geen vrachtkosten.  Is het   duur , ja vliegvissen is duur.
Toen mijn kinderen nog thuis woonde hoorde ik dit ook regelmatig te duur, mijn antwoord was dan een kratje bier minder en je kunt het kopen. Het is of het één of het ander.  Sietze dit schrijven is vriendelijk bedoeld.
Gos. :)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sietzedevisser

Ik vind het persoonlijk erg tegenvallen. Heb overigens nog niet daar gekeken. Voor het snoekbaarzen en jerkbaiten haal ik alles daar en ben ik erg tevreden met de prijzen. Maar ik vind vliegvissen al duur zat. Bij martens, bogdangawlik of taimen ben ik meestal goedkoper uit inclusief verzending. Ik heb overigens niks tegen hengelsport nijmegen, kom er al mijn hele leven en heb er zelfs gewerkt. Kratjes bier doe ik niet aan ga er liever van vissen  ;) blijkbaar een stereotyp voor mijn leeftijd?? Geld is het probleem niet dat is er voor bindspullen, zelfs bij hengelsport nijmegen. Alleen ga ik niet meer uitgeven als het eventueel goedkoper kan? Ik ga er morgen zeker ff kijken want ik kan nergens iets goedkopers/makkelijkers vinden.

Reden waarom ik overigens niet eerder besteld heb ergens? Loon kwam vandaag pas binnen en toen ik wou bestellen zag ik dat martens op vakantie was. Vandaar dat ik een alternatief zoek.


dryfly

In heusden op de markt zit Huub met "in den langen lik" .Volgens mij is dat niet zo ver van Nijmegen vandaan en hij heeft al dat materiaal wel.
Ne pas pipi contre le vent