les van de meester

Started by Arno, November 07, 2013, 00:06:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

Fly Tying Classes.

Dit najaar zullen ik, mijn maat Andre Kiezebrink en mijn zoon weer 2 Fly Tying Classes geven. Als locatie hebben we weer gekozen voor wijkcentrum de Stolp aan het Violierenplein 101 7329 DR in Apeldoorn. De lessen zullen een tijdsbestek in gaan nemen van zo rond de 5 a 6 uur en zullen op de volgende data worden gehouden van 10.00 uur tot 16.00 uur.



Zaterdag 30 november tying classes: Nymphen.
Zaterdag 7 december tying classes: Snoekstreamers.



André en ik hebben samen zo'n 50 jaar evaring op het gebied van vliegbinden, waarvan de laatste 15 jaar op het allerhoogste niveau, we beheersen alle vaardigheden en technieken en zijn bekend met alle materialen en gereedschappen, we weten vele truckjes en kneepjes om het vliegbinden een stuk gemakkelijker te maken en dat willen we met jullie gaan delen.
Regelmatig geef ik workshops bij clubs en winkels, maar vooral bij clubs zijn de groepen vaak te groot en krijg niet iedereen de aandacht die hij nodig zou hebben, bij winkels wordt er meestal niet mee gebonden en in beide gevallen is dat jammer want uiteindelijk wil je graag iets leren en er van opsteken!! Vele filmpjes en SVS staan er op internet maar niets werkt zo goed als iemand die het je voordoet en je er op wijst waar het op dat moment bij jouw fout gaat.

Opgeven kan via de site van Johan Put,

Gr Arno