De jongens gaan morgen naar de KOOL,Wat kunnen we verwachten????

Started by ben, February 15, 2013, 22:22:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

De jongens gaan morgen naar de KOOL,Wat kunnen we verwachten????

Zeenimf

Ben ,

Iedere dag is visdag maar geen vangdag.

Hoop dat ze wat kunnen vangen ,bij ons was het slecht vandaag ,vis genoeg maar ze aasden niet en er lag nog een hoop ijs op het water.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

jelle

bewolkt maar droog weer :)
beetje fris maar met de goeie kleding kun je je goed concentreren op het vissen
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

ben

Bedankt Marry en Jelle, maar iemand nog lately op de KOOL geweest???????

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

vliegvisgek

tips ja hoor dat je les krijgt van mij vandaag ik ga ze vangen hahahahahaahah tot straks ;D ;D ;D ;D ;D

R.S.N Flyfisher

Suc6 heren!  :)

Bram en ik gaan vandaag weer eens proberen bij de Tipbosch

Rossie69


Mike

Quote from: vliegvisgek on February 16, 2013, 07:29:13
tips ja hoor dat je les krijgt van mij vandaag ik ga ze vangen hahahahahaahah tot straks ;D ;D ;D ;D ;D

Hey Jeroen,

Ik zou graag van je willen weten of jullie een beetje gevangen hebben...
Ik ga waarschijnlijk morgen.

Gr, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

vliegvisgek

mike drama 1 forel had ik wel een hele mooie maar verder was het ships 5 personen 4 uur gevsit mike en ik alleen 1 forel de rest 0
en heb alles geprobeerd zal wel aan mij liggen hahahah dus mike succes morgen kan totaal anders zijn he beter slechter kan niet  ;D ;D

Mike

Hm, das idd niet best.
Streamers, blobs, boobys, dawlg bags, crunchers, apps, allemaal geprobeerd?
Hebben jullie een beetje vis gezien verder of was er ook amper vis te bekennen?
Als het zo slecht is blijf ik lekker bij mij in de buurt vissen....

Gr, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

R.S.N Flyfisher

Quote from: vliegvisgek on February 16, 2013, 20:09:00
mike drama 1 forel had ik wel een hele mooie maar verder was het ships 5 personen 4 uur gevsit mike en ik alleen 1 forel de rest 0
en heb alles geprobeerd zal wel aan mij liggen hahahah dus mike succes morgen kan totaal anders zijn he beter slechter kan niet  ;D ;D

Zo dat is balen Jeroen

Hadden wij meer geluk bij Marinus, maar ook niet echt om naar huis te schrijven

vliegvisgek

jeb mike alles geprobeerd en in de 4 uur tijd denk ik zo,n 5a6 vissen zien kolken geen enkele springer ja die mij aan de lijn zat
helaas was drama

en jan hoeveel hadden jullie er dan bij marinus  ;D ;D ;D

R.S.N Flyfisher

Had er zelf 3 gevangen, 2 lossers en 1 knapte me erdoor..
Alle 3 gevangen aan een sinktip.

Bram had er ook een paar, durf niet te zeggen hoeveel.
Werd door de andere vliegvissers ook niet top gevangen.
Er waren in totaal 4 vliegvissers en we konden helaas alleen vissen op de kleine vijver en de zalmforelbak, omdat de 2de vijver dicht zat met ijs.
Later heeft Bram nog geprobeerd om het water van vijver 2 visbaar te maken met een lang stuk touw en een rikkepaal  ;D

ben

Na de slechte Zaterdag met Jeroen, Evert en Tijmen op de Kool, gistermorgen maar weer eens naar de Smallert-Emst geweest, twas taai daar, maar toch had Tijmen er 2 en 2 gelost, ik had er nog 9 en 2 gelost, s'middag kwam o.a. Robert Salupette met een vriend, ben benieuwd wat hun hebben gevangen!!!

Twan

Lekker op tijd. Ik weet het, maar morgen wil ik gaan vissen maar ik weet nog niet waar. Kan iemand mij vertellen hoe het de laatste tijd bij de kool is?

Arno


Twan

Quote from: Arno on April 19, 2014, 00:38:09
waar woon je twan?

druten. vanaf de a50 reed ik net naar de 12. dus ik kon nog kiezen de kool of de eemhof. het is toch maar de eemhof geworden ☺

vliegvisserdorian

Hoe is het afgelopen Twan? Ik moet zelf nog bedenken naar welke vijver ik (as) maandag ga dus ik ben wel benieuwd :P

Twan

Eemhof was goed te doen.

Vooral op de voorste vijver is lekker te vangen. Het begin was taai voor mij, uiteindelijk had ik er 15. En er waren wel meer die echt goed stonden te vangen. Afgelopen donderdag zijn daar nieuwe vissen uitgezet( kwam ik na het vissen achter  :-[ ). Ik vond al dat ze goed sterk waren (mooie vis ook!!

Op de 2de vijver heb ik er 3 gevangen op droog en 1 op nymph. Die 3 vissen op droog vond ik persoonlijk nog wel het leukst.

Eemhof is Maandag met pasen wel open.

Morgen wij weer gereserveerd voor Landgoedvisserij "De Heihorsten". Hopelijk doen ze het daar ook op droog  ;D

vliegvisserdorian

Bedankt! We waren van plan om naar de kool te gaan maar misschien dat het dan toch de eemhof wordt (scheelt een aardig stukje rijden :P). Op de kleine vijver, waarop werden ze daar gevangen? ::fluiten:: De laatste keer dat ik daar was was het nog een groene algensoep op de kleine vijver maar dat is al weer een paar maandjes geleden realiseer ik me nu :-[,  is het nu wat helderder?

Persoonlijk vind ik droog inderdaad ook het leukst! ;D

Twan

Ik moet je teleurstellen, het water is daar nog wel groen en niet helder in tegenstelling tot de 2de vijver.

Nieuwe vis, dus felle kleuren!! Op goud krijg ik zo wat ieder ingooi beet, maar helaas al snel de vlieg verloren. Vis zat beet vrij hoog, ondanks dat ze niet zag zwemmen. Je ziet ze wel veel springen :-)

vliegvisserdorian

Top bedankt, gaat goedkomen dan. Ik denk dat het nog bij de kleine vijver blijft 8), zoveel ervaring heb ik nog niet op putten/met vliegvissen in het algemeen ;D. Nog maar wat roze en gele streamertjes erbij binden dan  ;D