Yesss ik kan weer!

Started by Willem, October 11, 2012, 20:30:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Omdat mijn #6-7 laatst gebroken was  >:( kon ik een tijd niet meer met streamers aan de gang. Maar ik moest weer vreselijke mazzel hebben hoor  ;D
Via Facebook kwam ik in contact met Jeroen Schoondergang. Hij bood me gratis en voor nop een TFO Professional Series 7wt 10' aan! Hij kon hem alleen niet bij mij brengen, versturen kwam er even niet van maar afleveren bij mijn ouderlijk huis kon wel, hij was er toch in de buurt.

Dus ik 's middags in de trein terug naar m'n ouders. Nu ik toch in de buurt was even langs Peter bij Exclusive Fishing geweest. Wat streamerspullen gehaald, en toen thuis de hengel opgepikt.



Echt een mazzelaar ben ik!

's Avonds meteen wat gebonden, deze 2 EP's. Die oogjes maken ze toch wel helemaal af!


Vandaag ben ik meteen gaan vissen aan de Ijssel. Met een clousertje kreeg ik 1 heel harde aanbeet, ik gok van snoekbaars, maar die miste ik. Daarna heb ik nog een tweetal uurtjes op snoek gezwiept, maar ook dat leverde niks op. Dat water had ook mijn vertrouwen helemaal niet. Dus morgen op zoek naar nieuw water!

Groeten!

Willem

Rossie69

Mooi dat je weer een setje hebt Willem

clousers willen zekers op snoekbaars.
psst ik gebruik ze daar ook wel es voor ;)

vooral geel/wit

succes

Willem

Ah thanks voor de tip. Ik had die aanbeet op wit/chartreuse. Toch m'n favo combi  ;D

Rossie69

oke zal ik ook wat van maken,kijken of ze het hier in het noorden ook lusten.

Gerrit72

 

Goeie vent die Jeroen Schoondergang! Goed voor elkaar! Veel plezier en mooie vangsten! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.