Zo.... morgen (vrijdag...) Baggelhuizen..... ;)

Started by Sieger, April 12, 2012, 20:37:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Dan op naar Baggelhuizen.... is me dan toch net ff iets leuker dan de Kool, waar ik vorige week was.... en zolang de beken nog niks opleveren, ga ik het hier maar eens proberen....  ;D


Sieger

Troutbuster

"Petri Heil"


Sieger

Dank je... hoop dat ik es een visje vang...  ;D Heb in elk geval een leuke dag daar....  ;)


Sieger

Inderk

Veel plezier morgen!!!
Helaas moet ik aan het werk.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


rein

Quote from: Sieger on April 12, 2012, 21:11:21
Dank je... hoop dat ik es een visje vang...  ;D Heb in elk geval een leuke dag daar....  ;)

moet toch wel lukken? :) wordt in elk geval beter weer

vliegvisserdorian

Suc6 we horen het wel of het wat geworden is

ben

Sieger,  als je in eerste instantie niks vangt, dan probeer je een Goudkop Red Tag op anderhalve meter diep heeel langzaam, heb er zelf nog nooit geblankt in m'n korte tweede hevige jeugd in het fantatisch mirakelse vliegvissen!!!! SUCCES!!!!!!

Sieger

Bedankt mannen.... zal wel loslopen... en anders heb ik sowieso een leuke dag... ;)


Sieger

gerrit

sieger
ik zal zeker een Daddy Long Legs menemen en torretje en een bibio
en niet tevergeten swarte cdc klinkhamer want wie weet ziten ze boven in
grrrrrrrrrrrrrr gerrit

DMeijer

Sieger, heel veel plezier en vooral tight lines.
Ikzelf moet nog het een en ander doen anders was ik ook ff langs gegaan. En past daardoor zaterdag beter on dan ff mijn lijnen te strekken.

Sieger

Zo... terug van weg geweest en samen met Roelof een heel leuke dag gehad... maar helaas beiden zonder vis..... Er werd wel wat vis gevangen, maar bij ons bleef het jammer genoeg bij wat aanbeetjes en 1 heel harde knal die hing.... en er vervolgens afknalde omdat mijn knoop waarschijnlijk niet goed was.... Tsja... in elk geval niet minder gescoord dan de vorige keer...  ;D

Blijft een geweldige plas met mooie vis en elke keer weer een hartelijke ontvangst en verzorging....  ::top::


Sieger

vliegvisgek

jammer dat jullie niks vingen :( maar een mooie dag maakt dat al gauw goed ;) toch ga zo naar de kool of eemhof ben er nog niet helemaal uit welke ;D

vliegvisgek

toch naar de eemhof gereden met mijn neefje om 08.30 begonnen met vissen eerst kleine vijver voorin ving er 5 binnen 10 min neefje bleef voorin ik naar grote vijver pas na half uur eerste beet en na 2 uur daar gevist tot 10.45 3 mooie vissen gevangen 1 op dikke streamer en 2 op droog paar missers na terug gelopen naar kleine vijver had mijn neefje er stuk of 10 en zijn buurman ook 3x dat hij daar was ik effe bakkie gedaan broodje gegeten en daarna begon ik ook aan kleine vijver met leader van +- 7 meter tungsten vlieg er aan en gaan met die banaan ving er de laatste 3,5 uur dik 70 a 80 man wat een vis neefje had er 19 einde van de rit (record) van hem en buurman 12 totaal was om eerlijk te zijn best wel keertje leuk op die kleintjes mooie sterke vis (normaal vis ik 90% op grote vijver) dus nu mooie dag 3 dikke en veeeeeel kleintjes echt veel ;D

HappyFisherman

Dat plaatsen voor het NK mag toch geen probleem meer zijn Jeroen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

happy juiste plek en vlieg en beetje geluk niet nee maar(vandaag was gekke huis voor mij buurman naast me werd gek best wel grappig )  en weet nog niet zeker waar we heen gaan welke vijver voor de nk ,,,, ligt aan pino mijn maatje  ;D

HappyFisherman

Moet je Joost ff vragen, kunnen jullie mooi samen vissen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

hallo wil wel een goed team nee geintje denk dat we naar berenkuil gaan is 50 km rijden verder is alles veel verder voor ons of steenderen maar weet niet zeker of ze net als de kool al vast team hebben maar met joost is het wel erg gezellie  ;D(dikke duitser)

HappyFisherman

Ik heb vanmorgen met die dikke Duitser staan deegsmijten, maar als ie hetzelfde presteerd met de vlieg dan komt ie op geen enkele eindronde :D

Oh ja, ik ook niet trouwens ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

oh dacht dat hij ziek was zei rossie deeg smijten heb ik lang niet meer gedaan (help zo nu en dan wel iemand op de putten) maar denk dat ik het best nog kan maar vind vliegvissen nu zoveel mooier daarom doe ik het eigenlijk nooit meer (oh ja 1 x per jaar in dk met kids help ik ze)  ;D

en voor wie deden jullie mee boshoek of die nieuwe waar jij al eerder mee deed