Verwachting nul, maar toch weer Mooi dat Baggel!!!!

Started by ben, July 22, 2012, 23:39:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Evert en ondergetekende moesten gisteren naar Baggel, want als Evert het wil, dan zal het zo zijn!!! Misschien was ik liever met de boot gaan Snoekbaarzen, mmaarrr jahhh?!?! We waren er om ongeveer half elf, mijns inziens ietwat aan de late kant, maar na wat zoeken van de juiste stek, vonden we een plek waar het snel van ondiep naar diep toe gaat, op de helemaal ondiepe plekken konden we weinig activiteit ontdekken op de diepe stukken was genoeg activiteit aan het oppervlak, dus beginnen met droog. Trouwens de Barman of Kantinedienstman gaf ons niet veel vangkans, maar toch vol goed moed maar even een lijntje strekken. En ja hoor al snel een aanbeet,een mooie 45 plus forel landde in het netje, omdat we als gastvissers de eerste vis moeten onttrekken aan het water, besloot ik hem maar gelijk te gaan schoonmaken en daarna in de koelkast te doen. Terwijl ik terug liep naar het water ving ook Evert zijn eerste vis. Daarna verspeelde ik een mooie Forel waarvan ik dacht dat ie al in het netje zat, en ook Evert verspeelde een mooie Vis, het was inmiddels mooi weer geworden, daarna ving ik nog een mooie forel op een olive streamertje, het werd steeds moeilijker maar toch steeds aanbeten , helaas vangen ho maar om half 3 stopten we en daarna stevige bal en lekker biertje met Kantine man, alles was toch zeker de moeite wel weer waard, geen moment saai, weer niet geblankt daar in Baggel!!!

Inderk

Er zijn leden die momenteel wel blanken.

Dus jullie hebben het goed gedaan!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit