Gerlos 12-18 september 2011 - de foto's!

Started by Gert, February 23, 2012, 13:35:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Hierbij alsnog wat foto's behorend bij dit topic: Oostenrijk, 12-19 september 2011


De Gerlos bach bij laag water - maar dat kan zo maar veranderen als Italie electriciteit nodig heeft, want verderop is een waterkrachtcentrale.


De inloop van het stuwmeer


Regenboorforel


Beekridder. O nee, bronforel ;)


Mooie donkere beekforel


Nieuw PR: een meerforel van 46 cm (Finkau See). Helaas een beetje bloed, maar de vis maakte het verder goed :-\


Voor als het water wat hoger staat...

Mooi pool



En nog een mooie pool


Smal watertje


Vals gehaakt


Hoe afgelegen ook, je bent nooit alleen


Kruip door, sluip door


Vismozaiek

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Pfff, krijg nu al weer zin om zulk water op te zoeken!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Quote from: Rob van H. on February 23, 2012, 14:47:32
hele mooie plaatjes, en een uitzonderlijke vangst, nog nooit in het echt gezien, zijn ze nou sterk die regenboorforellen!!! ;D ;)

>:( :o F.ck. Uitgerekend bij die foto een vaudje gemaakt. Je moest eens weten hoe ik gisteravond heb zitten klooien om de foto's te uploaden naar Photobucket. Was zelfs al aan het overstappen naar ImageShack en nog zoiets. Maar daar kun je hooguit 100 foto's op kwijt, en/of 1 tegelijk uploaden. Dus vanmiddag hier op m'n werk maar weer met Photobucket aan de gang - liep het weer vast op die regenboogforel.

Plantje

Schitterende foto's Gert! Sommigen kun je zo instellen als achtergrond van de desktop van je computer!

Rossie69

ja mooi

dat die vals gehaakt was moest ik ff goed kijken,want dacht eerst dat het om een stukkie hout ging hahaha

als je moest kiezen Gert.

oostenrijk of tjechie ???


Gert

Quote from: Rossie69 on February 24, 2012, 00:37:00
ja mooi

dat die vals gehaakt was moest ik ff goed kijken,want dacht eerst dat het om een stukkie hout ging hahaha

als je moest kiezen Gert.

oostenrijk of tjechie ???

Als het puur en alleen om een week vissen gaat: Oostenrijk. In Tsjechie kan je visweek sowieso in het bruine water vallen als het regent. Heb je in de hoger gelegen Alpenrivieren minder last van, en soms zelfs helemaal geen last.

Voor een motor/kampeervakantie met af en toe een hengeltje uitgooien toch wel Tsjechie. Omdat het minder georganiseerd is zeg maar. Maar dat is voor een heleboel anderen juist de reden om er NIET naartoe te gaan.

Rossie69

das natuurlijk wel leuk voor de vliegvisserts :)

en de prijs natuurlijk.

qa kilometers maakt het niet veel toch ?

Herman

Geweldige omgeving Gert. Ik ken het alleen als het net als nu wit is.....
Zal zo ff een foto maken van het riviertje in Brixen in Thale. Water is kristalhelder, maar errug koud. En ook geen hengels bij me, dus ik kan niet zeggen of je in februari ook kunt vangen....
In januari was er in de buurt van Gerlos geen water te zien....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..