Mijn avondsessietje!!!

Started by ben, April 24, 2012, 21:46:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Nou toch maar even, ......Na een Topicje op deze mooie site geplaatst te hebben, dacht ik ...... waarom nog niet effe vissen voor de deur, zo gezegd zo gedaan!!! Hengeltje gepakt, Red Tagje eraan en gaan met die banaan, Het was even droog en windstil en fris, in het water dreef veel troep aan de oppervlakte, maar het was wel redelijk helder!!! Aan de overkant zat een Meerkoet op z'n nest, Dikke Brasems schoten door de waterplanten, leven genoeg dus, een flauwe aanbeet,...mis, beetje van diepte veranderen, wat Eenden en een Fuut zwommen langs, het werd wat schemeriger inmiddels, Tjonge jonge een Muskusrat zwom heel rustig aan de overkant langs het nest van de Meerkoet je maakt wat mee in zo'n korte tijd en dan toen ik m'n Red Tag even wat sneller binnen viste, Pats een aanbeet, Ja hoor een leuke Roofblei had de vlieg gepakt, niet te geloven hadden we echt niet verwacht, helaas te donker om een fotootje te maken, dan maar naar huis, m'n buurman uitgelegd dat ik was wezen vissen en nu neem ik een lekkere Dalwhinnie.

Gerrit72


Da's het mooie van 'even' vissen, kan best leuk resultaat opleveren en ook al is het een uurtje, het relaxed enorm ;).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

ben

Inderdaad, water en vis geeft innerlijke rust!!!

vliegvisgek

was dit je eerste ben de roofblij Ben en word er zaterdag nog gevist ;D

ben

Jeroen, ik ga a.s. Zaterdag uiteraard vissen weet nog niet waar!!!!

Arno

Ik ga zaterdag ook vissen en ik weet ook al waar Haha.

Gr Arno

vliegvisgek

Quote from: ben on April 25, 2012, 13:58:46
Jeroen, ik ga a.s. Zaterdag uiteraard vissen weet nog niet waar!!!!

baggel of de kool word het Ben ;D

vliegvisgek

Quote from: Arno on April 25, 2012, 15:03:39
Ik ga zaterdag ook vissen en ik weet ook al waar Haha.

Gr Arno

succes arno weet wel welk land maar waar precies  :o :D :D ;D ;D ;D ;D vangse  ;)

ben

Jeroen liefs naar Baggel gelukkig minder commercieel en veel mooier dan de Kool, ga jij ook dan?  en inderdaad m'n eerste Roofblij op de vlieg, m'n allereerste was 3 jaar geleden op een snelle plug op het fantastisch mooie "Zwarte Water" tussen Hasselt en Zwartsluis ik dacht toen aan een dikke Voorn of Winde maar door die grotere muil wist ik achteraf zeker dat het een Roofblij moest zijn dus!!!!!!!!

vliegvisgek

nou ben veel  mooier dan de kool niet helemaal mee eens de kool is veel moeilijker water maar als je de juiste dag hebt is het wel super water met mooie dikke vissen die baggel weer niet heeft maar baggel is ook top met zkers sterke vis maar veel groter dan 2kilo denk ik niet te vinden en dat is op de kool wel anders ben dus denk dat we naar baggel gaan mail je nog wel goed  ;)

ben


DMeijer

Ben en Jeroen. Waarschijnlijk ga ik zaterdag ook naar Baggelhuizen. Afgelopen 4 weken, 3 vissen dan geblankt dan 2 vissen en vorige week weer geblankt. Benieuwd of de rij zich voortzet.

vliegvisgek

gezellie hoe meer hoe beter zal mijn best doen en zal dan ook forel gaan proberen te vangen is me altijd nog gelukt bij baggel er minimaal 4 of meer te vangen  ;D ;D ;D

ben

Voor mij wordt De Baggel wel vroeg in de middag moet eerst een probleempje met m'n Heftruck oplossen op Zaterdagmorgen dus!!!!!

vliegvisgek

dan is het geen linde ben die doen het altijd ;D ;D ;D ;D

ben

Heb je daar ook al verstand van Jeroen!!! We dwalen af, het is weer droog ik ga nog even weg met m'n #4 tje, Misschien krijgen we straks wel een 2e avondsessietje

vliegvisgek

sleutelen aan alles wat rijd of reed ben alleen stofzuigers niet  ;D en vangse

ben

Jammer ik zoek nog een goede reparateur voor onze mooie apparaten!!!!