Boobies

Started by HappyFisherman, December 29, 2010, 20:04:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vandaag een paar boobies gebonden (groen en geel) die ik morgen ff wil uitproberen. Nog nooit mee gevist en ik heb ook geen zinkende lijn, dus wordt het klooien met een loodhageltje. Iemand tips voor me?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Eerst maar eens een gat hakken... toch???


Sieger

Sieger

Flauw... Er bestaat ook een soort tungsten tube die je om de leaders kunt schuiven... Weet zo ff niet hoe het werkt of waar het te koop is... Mmmm.

Maar loodjes moet ook willen volgens mij...


Sieger

weerwolf

Ik was vandaag nog bij de beste stek in ommen en die heeft zinkende leaders liggen! dan kan je toch nog wat omlaag. Is ook niet zo ver bij je vandaan.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Ja stom...  ::) die heb ik ook in de tas... Fast sinking leaders van bv. Airflo ... Brengt de 'vlieg' behoorlijk snel op diepte...


Sieger

HappyFisherman

Mooi! Marinus van de beste stek gaat 9 uur open en Marinus van Tipbosch om 10 uur :D Klein stukkie omrijden dus...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

het zijn de zwart gevlochten van LFT
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

loodkorrel zal wel ietsie eroerd werpen,en of eraf vliegen.
je kan hem dicht bij de boob plaatsen of een 20 cm ervan af.

de eerste optie is wel iets sneller strippen.
2e optie lekker langzaam smoothy zeg maar ;)

succes.

oja wit is mn favo voor de boobs

Sieger

Wat the F... is "De Beste Stek..." ???


Sieger

Rossie69

an de bar met een lekkere kop warme choco mischien.

sterkte dr met.

ik werk wel,whaaaaaaa.

jelle

Quote from: Sieger on December 29, 2010, 21:45:18
Wat the F... is "De Beste Stek..." ???
Onze gegevens:
De Beste Stek
Vrijthof 2
7731 CN Ommen
Tel. 0529-454972
Fax. 0529-455386
Email: info@debestestek.nl

asjeblief
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rossie69


weerwolf

@Sieger

De beste stek is een dierenspeciaalzaak met een kleine vishoek. Leuk en rommelig zaakje waar ze ook nog wat bindspullen hebben. Welliswaar allemaal van LFT maar ze hebben wat. Het rare is dat ze bijna geen vlieghengel hebben. Alleen een paar van die beginnerssetjes in blisterverpakking. Eigenlijk is het best knap wat ze aan spullen hebben op die paar vierkante meter. Ik kom er zo af en toe om er te snaaien.
vanmiddag was ik even op toernee geweest eerst bij Zunnebeld, daarna bij fly en spin ook in zwolle en daarna nog ff in ommen en zelfs nog even in hardenberg geweest. wat moet je anders doen met dit weer?



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Ah was al bang dat er ergens een geheime visstek was die ik ff gemist had... (ben het nu al goed zat binnen...  :o )


Sieger

weerwolf

Nee sieger valt allemaal mee. Gek maken doen we je wel met het vissen, dan vangen we gewoon meer dan jij!! en vooral vlak naast je  ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Geen probleem Roelof... geniet ik net zo goed van...  :'( :'(


Sieger

weerwolf

Tegen beter weten in probeer ik je op te naaien.....toch nog zonde van mijn energie.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Vorige week trouwens staan klooien met die zinkende leader, vond ik niks... Met een klein loodhageltje geprobeerd en dat werkt wel, maar wel 2 vliegen er af gegooid, omdat de leader toch wel erg beschadigd door die loodkorrel. Gisteren ineens een ingeving om met een drijvende lijn toch met boobies te kunnen vissen, een wartel plaatsen voor de boobie. Kun je ook nog varieren met lijndiktes. Zal wel niet ideaal gooien, maar ik ga het wel uitproberen donderdag!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Had ik gezien, maar ik vis met een #5je. Zaterdag ga ik naar "Arnhem" en dan kijk ik wel ff of die nog wat voor me heeft.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

En da's vast goed spul, anders had hij het niet :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

waar wil je donderdag gaan vissen dan met die boobie??

Gr Arno

HappyFisherman

Ik ga ff weer Hellendoorn. 5x gasgeven en ik ben er :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

Oke is ook nog een optie.

Corretje

Niet de bedoeling om het topic omhoog te brengen maar als je een klein stukje silecone slang of fiets ventiel eerst doet Beschadig je je nylon niet met je loodhagel en je kan het nog makkelijker verschuiven ook.