Werples

Started by Ron-O, March 04, 2011, 10:41:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Nou morgen is het dan zover, mijn dubbelhandige werples bij Mike, ik heb er zin in, en ben erg benieuwd.
Ik heb op YouTube vele filpjes bekeken, en als je dat zo ziet moet het niet moeilijk zijn ??? 8)Grapje, ik denk dat het best moeilijk gaat worden het lijkt zo makelijk maar is het niet ;) Onder tussen heb ik ook die DvD ontvangen over Rusland, enneuh sinsdien droom ik over ennorme zalmen en gierende reelen, maar het zal wel bij dromen blijven, of ooit de lotto winnen, en aangezien ik niet aan gokken doe, geniet ik wel van het dromen :) :) Ik heb wel een paar geweldige stekken in mijn hoofd, waar ik best wel met een paar van jullie naar toe wil gaan. Laat het maar weten, of je zin hebt. ;)

Gr, Ron.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Heel veel plezier Ron... Ben benieuwd naar je ervaringen.... :D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Je hebt als de voorspellingen kloppen een mooie dag uitgezocht Ron.
Maak d'r een mooie dag van !

Ron-O

Ja het weer zit geloof ik wel goed, maar het zal wel behoorlijk koud zijn, maar dat zal de pret niet drukken, he, he.
Ik heb mijn lijn lekker in gevet en gestrekt, ben er klaar voor. 8) 8)

Ik laat het wel horen hoe het geweest is.

Ron. ;)

Sieger

Ach het water is in elk geval vloeibaar deze keer...  ;D


Sieger

harlin

Quote from: Ron-O on March 04, 2011, 10:41:29
Ik heb wel een paar geweldige stekken in mijn hoofd, waar ik best wel met een paar van jullie naar toe wil gaan. Laat het maar weten, of je zin hebt. ;)

Gr, Ron.
Ach wat zal ik zeggen, ken iemand met je nummer.  ::fluiten::
Hoor het wel als het zover is. ;)

Succes morgen en veel plezier .
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Ron-O

Ik heb wat zitten binden zonder haakpunt, prachtig rose en lekker groot ;)

Tot morgen of zo.

Gr, Ron.

Rossie69

veel plezier Ron
en uh niet in huis oefen na de tijd hoor :)

marc

word zeker weten een onvergeetelijke dag ,vraag mike maar de oren van zijn kop(heb ik ook gedaan) :)
één bedenking
als je eenmaal een beetje kan werpen met zo'n kanon is het hek helemaal van den dam en wil je steeds meer.
plezier bij de mike
grt marc

Ron-O

We gaan het helemaal beleven, lekkerrrrrrrrrrr.

Enneeu ik zal zekker niet in huis oefenen, Rossie.

Gr, Ron.

Gunther

Heel veel plezier toegewenst,geniet er morgen van.

Ron-O

Nou weer terug van de werples :) :).

Ik heb het echt naar mijn zin gehad, een prachtige dag alles zat mee.
Eerst elkaar ontmoeten, want ik kende Mike alleen van de tellefoon en de website, we vissen met z'n drietjes. We drinken met elkaar even een bakkie, en hoe we de dag indelen. We gaan droog werpen, maar eerst krijgen we de verschillende technieken te horen en ik ben verbaast over de kennis die Mike heeft. Veel klinkt bekend want ik heb zelf ook niet stil gezeten door wat voorberijdingen te treffen door te lezen en op het internet te zoeken, maar dit is echt. Nu werpen op het gras dat ging lekker, toen het water in, dat was een grote plas, daar wert het al wat anders dat werpen, het ging een stuk better al, maar dat had Mike al gezegt, dat in het water het better zou gaan, hier en daar wat verdere lessen over hoe dingen te verbeteren. Dit deden we de ochtend. Nu eerst wat eten, dat vergeet ik ook niet gauw meer heeeerlijk. Nu kwam het echte werk, De Waal was de volgende les op stromend water. Nu kan je oefenen wat je in de ochtend heb geleerd, en euuuuh dat is effe andere koek ??? ::bubbels:: Mike gaf hier en daar noch hele goeie tips voor de verschillende worpen, en het werd steeds beter en beter. Na zo'n intensieve dag was ik toch wel erg moe geworden en door en door koud en luste wel een lekkere bak ::koffie01:: ::koffie01:: en wat warmte om me heen. gelukkig was ik niet de enige, we besloten naar de auto's te gaan en in het dijkcafe wat te drinken. Na nog heerlijk wat na praaten en verhalen zijn we naar huis gegaan, in de auto nog heel wat momenten laten passeeren van de dag ::jumpers::

Mensen ik kan je het echt aanraden om dit te gaan doen, trouwens ( ik denk dat jullie dit ook al weten, Mike geeft ook les in enkelhandig werpen).
Gr, Ron :) :)

Sieger

Mooi dat het je goed bevallen is Ron... En nu blijven doen, want de slag moet je wel vasthouden...  ;)


Sieger

Gunther

Hij heeft genoten KLASSE ;D

Ron-O

Ja dat id heel andere koek (was ook aanwezig) de oefening baart kunst, en een kunst is het heeeel appart  :)

Gr, Ron. ;)