Bug- Bound

Started by Wilco, January 04, 2011, 23:05:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wilco

Vandaag mijn Bug Bound setje binnen gekregen. Dit biedt heeeeeeeeel veeeeeel mogelijkheden.
In de nieuwjaarsswap heb ik de letter B ......Buzzers maar dat is te makkelijk daarom een paar snelle typjes.



Gewo

Volgens mij zijn het geen beads Evert maar BB en dan met een kleurtje.

Ziet er trouwens goed uit Wilco.

Sieger

Volgens mij ook... lijkt tenminste alsof er een doorboring in zit... vooral bij de doorzichtige goed te zien...

Wilco zal ons nog ff in spanning laten... ;)


Sieger

pas


Die is zijn hunnebed aan het op stapelen  ;D
::wtf::

Sieger

Quote from: pas on January 05, 2011, 00:16:13
Die is zijn hunnebed aan het op stapelen  ;D

Ommen ligt nog in Overijssel Pascal.... :P


Sieger

Wilco

Zo lekker wakker geworden dames  ;D ;D

Het zijn glaskralen waarvan het gat niet in het midden zit en te verkrijgen bij de enige vliegviswinkel in Zwolle. Wanneer je grotere hoeveelheden nodig hebt dan kan ik je een link sturen van een belgische site maar dan moet ik zelf ook weer ff zoeken.

Ik ga weer op zoek naar mijn hunebed voor mijn winterslaap. :P

HappyFisherman

Waar haal je dat spul voor een beetje redelijke prijs? Heb gisteren al een poossie lopen zoeken, maar die starterskits waren op verschillende plekken uitverkocht!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Ik kwam uit op Glasgow, maar die hadden het niet meer... Bedankt voor de tip, binnenkort ook maar ff aanschaffen :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Bestellen gaat prima daar... Betalen via Paypall en de volgende dag op de bus.. Als het mee zit komt het deze week nog in Ugchelen binnen.. :D


Sieger

HappyFisherman

Vanmorgen die #8 van maurice gekocht en moet nu dus aan het streamerbinden. Nog niet met de vlieg op snoek gevist, dus weer iets nieuws om uit te proberen en dan heb ik voor de kopjes wel zoiets nodig...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Mooi man... de eerste snoek op de vlieg is een ervaring apart.... helemaal als je die op je eigen vlieg gaat pakken... Veel plezier met het bouwen en visen... :D


Sieger

HappyFisherman

Ja, wordt dus weer een zooi nieuw spul aanschaffen HAHA...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

toppiedus



hendri

dat bent een paar mooie buzzerts wilco. en euh die haken die je daar gebruikt heb, welk merk is dat?  die bestelde je in polen toch?

Wilco

Quote from: hendri on January 05, 2011, 23:29:48
dat bent een paar mooie buzzerts wilco. en euh die haken die je daar gebruikt heb, welk merk is dat?  die bestelde je in polen toch?

IDD bij Taimen.com

HappyFisherman

Gisteren geprobeerd te bestellen, creditcard ongeldig  ???
Vanmiddag fraudebureau van de Rabo al aan de tel en er was iets niet helemaal goed gegaan... Nu dus maar ff opnieuw besteld en volgens mij is het nu wel gelukt :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Had net een nieuw vest besteld en betaald met die kaart. Blijkt dat er dan direct een waarschuwing op komt, waardoor paypal dat ding moet weigeren...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Ja dacht ik ook, maar dan heb je ineens een voicemail van een of ander fraudekantoor... Schrok wel ff :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Hier lag het ook op de mat gister, lekker gaan kliederen dus binnenkort :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

toppiedus

De dunne gebruikt voor buzzers, maar denk dat de dikkere toch fijner werkt.

Sommigen hebben gevraagd de link voor de complete set nog een keer te plaatsen , nou bij deze dan.
http://www.funkyflytying.co.uk/shop/categories/bugbond/33/



HappyFisherman

Op het werk hebben we zakken vol met pipetpuntjes en volgens mij passen die prima op die tubes Bug Bond. Zal dat eens uitproberen deze week of dat past, want dan heb je ook hele fijne puntjes.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Quote from: HappyFisherman on January 17, 2011, 18:54:04
Op het werk hebben we zakken vol met pipetpuntjes en volgens mij passen die prima op die tubes Bug Bond. Zal dat eens uitproberen deze week of dat past, want dan heb je ook hele fijne puntjes.

Wie is "JE" Bram...  ;)


Sieger

HappyFisherman

Ja, dan wel  :P

En goedkoop :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

'k ook....

Zitten ze snel 'dicht' Evert?


Sieger