Kunnan Graphite composite

Started by smokey89, October 30, 2014, 17:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smokey89

Om een nieuwe vliegenlat aan te schaffen ben ik mijn hengels aan het uitdunnen.
Nu kwam ik nog een Kunnan hengel tegen.

Kunnan Graphite Composite
14' 4,20m

Ik weet dat het geen vliegenlat is. Maar ik heb geen idee wat het wel is en ik dacht misschien weten jullie meer!




Troutbuster

"Petri Heil"


Hilco de Visser

er zal toch nog wel meer op staan aan beschrijving................

foto is altijd welkom .

en meer kans op marktplaats.nl

weerwolf

Kunnan heeft wel hele mooie zachte vliegenhengels gemaakt, ik vis er nog regelmatig mee.

Gezien de lengte moet het haast een match hengel zijn

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

smokey89

Het is mijn insteek ook niet om hem hier te verkopen.

Maar ik heb de hengel zelf een keer van iemand gekregen en doe er niets mee. Dus ik dacht dan verkoop ik die mooi en doe ik dat geld bij een vliegenlat.

Ik had echter geen idee wat voor een soort hengel het was en al helemaal geen idee van de waarde.





Ik hoop dat jullie mij van antwoorden kunnen voorzien!

Martijn

Troutbuster

Match stok dus!!

Mooi!!

Liefhebbers zat in de witvisserij dunkt me!

Succes met de verkoop

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Trouwens,.....

vliegvissers die eens "vreemd" willen gaan, een mooie hengel om "on the throt" te vissen met centre pin en throtting float op stromend water achter de (wit)vis aan! (ook op forel en vlagzalm een prima techniek!)

Match vissen is naar mijn mening de mooiste witvis techniek, maar zoals ik zei, erg persoonlijk natuurlijk! :D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hilco de Visser

Quote from: Troutbuster on October 30, 2014, 18:55:47
Trouwens,.....

vliegvissers die eens "vreemd" willen gaan, een mooie hengel om "on the throt" te vissen met centre pin en throtting float op stromend water achter de (wit)vis aan! (ook op forel en vlagzalm een prima techniek!)

Match vissen is naar mijn mening de mooiste witvis techniek, maar zoals ik zei, erg persoonlijk natuurlijk! :D

Gr

Jan


mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!