ik heb een Lamson Lamson radius 1.5

Started by Ron-O, December 12, 2012, 11:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Ik heb deze reel geruild Lamson Radius 1.5, zijn er forum gebruikers die hier wat over kunnen vertellen betreft ervaringen? ::hulp::
Gr, Ron-O.

Useless

Op zich een prima, degelijk reeltje. Ik gebruik bij het zeeforelvissen in Denemarken met regelmaat een Radius en weet uit ervaring dat ie redelijk goed zoutwaterbestendig is. Ik spoel mijn reels zelden uit na zoutwatergebruik. Hooguit bij thuiskomst en dat is meestal dus pas na een dag of 8.
Verder vind ik wel dat de Radius de minst goede slip heeft van mijn Lamsons. De Radius is de enige waarvan de slip wat hapert bij het opstarten. Mijn andere Lamsons hebben hier allemaal geen last van en hebben juist een opvallend smeuïg slipsysteem. Of het exemplarisch is weet ik niet. Het kan dus ook zijn dat ik net een maanochtendmodel heb gekocht.
Verder is er weinig op aan te merken, zeker als je weet dat ze op een gegeven moment door een aantal vliegviswinkels gedumpt werden voor prijzen van rond de €130. Voor dat geld was er toen weinig degelijkers te vinden.

vliegvisgek

heb er ook 1 puur voor zout water en moet zeggen prima reel kocht hem van de zomer in dk voor 100 in de aanbieding de slip geen idee nog niet echt gebruikt maar verder top reel voor die centen ;) ;)