Veiligheidsogen (poppenogen)

Started by Nigel, May 15, 2016, 13:08:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nigel

Heeft iemand deze? Dyckers verkoopt streamers die voorzien zijn van dit soort ogen. Als iemand een site of afres heeft waar deze dingen te koop zijn voor weinig hoor ik het graag ✌️.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Floor

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Scaramouche

Of als je een pippoos winkel in de buurt hebt, daar even kijken. veel verschillende maten voor weinig geld.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

jo flyfishing

http://www.amfishingtackle.nl/vliegbinden/3-d-eyes-holographic/

Ik gebruik vergelijkbare, volgende bestelling zal daar zijn. meestal betaal ik het dubbele voor nog niet de half zoveel oogjes.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Arno

alibaba.com of allie expres.com of zo iets hebben de wereld aan dat spul.

sjoerd

Quote from: Arno on May 16, 2016, 01:26:25
alibaba.com of allie expres.com of zo iets hebben de wereld aan dat spul.

Moet je alleen minimaal een maand wachten tot je het binnen hebt ,als ze het per schip versturen, wat sommige van die chinese webwinkels doen!!Phhhh.

Bert J.

En zorg dat je onder de 22 euro blijft, anders maak je kans op een forse douane-rekening.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gerrit59

Quote from: Bert J. on May 16, 2016, 12:42:11
En zorg dat je onder de 22 euro blijft, anders maak je kans op een forse douane-rekening.

Als je de verkoper daarom vraagt, vermelden ze het bedrag wat jij wilt :)
Alleen die lange levertijd...., maar als je dat er voor over hebt....

Gerrit

Bert J.

 ;D Ok, goede tip maar ik denk dat niet alle verkopers daar aan mee werken.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gerrit59

Quote from: Bert J. on May 16, 2016, 14:00:57
;D Ok, goede tip maar ik denk dat niet alle verkopers daar aan mee werken.

Ik kan me voorstellen dat een verkoper van een merkhengel of -reel daartoe niet bereid is.
Ik heb alleen ervaring met bindmateriaal. Zowel op ebay als alibaba en aliexpress was dat geen probleem. Sterker nog, verschillende verkopers stelden het zelf voor...
Zowel op alibaba als op aliexpress wordt bij 'free shipping' meestal 100% kopersbescherming geboden.  Snapt u het nog? Wie het weet mag het zeggen.....

Gerrit

Nigel

Pipoos heeft helaas alleen zwarte en die van Martens zijn natuurlijk niet wat ik zoek. Zit er een behoorlijke bolling in die holo eyes van AM dat iemand weet want dan vind ik dat wel een alternatief. Dank voor de reacties!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Nigel

Bedankt voor de moeite Jo. Ik had ze inmiddels ook al aangescheft en gebruik ze naar tevredenheid [emoji846]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk