de Loet (Krimpenerwaard)

Started by greg, May 15, 2012, 21:07:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

greg

Iemand zin om a.s vrijdag een dagje te struinen (met vliegenlat natuurlijk) door de  loet?

Groet, Greg

bij

mooi gebied is voor mij te ver weg. Ik heb daar in de buurt (Krimpenerwaard) gronden aangekocht voor natuur.


rein

das balen, ik kan vrijdag niet. Lijkt me wel een leuke plek om eens te vliegvissen.....

greg

Het is er erg mooi, heb er zelf nog niet veel gevist terwijl het op een steenworp afstand van mijn huis is!




greg

Quote from: bij on May 16, 2012, 13:12:59
Ik heb daar in de buurt (Krimpenerwaard) gronden aangekocht voor natuur.

ooh oké, ben je werkzaam voor natuurbeheer ofzo?

bij

ik werkte voor Dienst Landelijk Gebied, dat de aankoop en inrichting verzorgd van de Ecologische Hoofdstructuur (EHS). Deze EHS moet belangrijke natuurgebieden met elkaar verbinden.
Momenteel werk ik als grondverwerver voor de gemeente Veenendaal waar ik ook woonachtig ben.

greg

Quote from: bij on May 17, 2012, 09:10:24
ik werkte voor Dienst Landelijk Gebied, dat de aankoop en inrichting verzorgd van de Ecologische Hoofdstructuur (EHS). Deze EHS moet belangrijke natuurgebieden met elkaar verbinden.
Momenteel werk ik als grondverwerver voor de gemeente Veenendaal waar ik ook woonachtig ben.

Gek genoeg lees je toch vaak dat leden hier op het forum op de een of andere manier een verbintenis hebben met de natuur en daar ook de kost mee verdienen!

Zit zelf in de drinkwaterdistrubutie op een lokatie net buiten de Krimpenerwaard ;)!

bij

collega's zeggen ook dat ik op een andere manier over natuur praat. Tevens ben ik imker zonder bijen.

greg

Quote from: bij on May 17, 2012, 11:38:40
collega's zeggen ook dat ik op een andere manier over natuur praat. Tevens ben ik imker zonder bijen.

Hmmm imker zonder bijen ???

bij

Van het jaar zijn mijn drie volken dood gegaan, een volk kopen vind ik te duur. Ik wacht wel op een zwerm.


rein

ben je nog gegaan Greg? en was het er mooi?

greg

Hoi Rein, ben wel geweest alleen op de fiets haha....heb zo`n 75 km gefietst en ben terug door de polder (Loet) gefietst, was er trouwens wel fantastisch mooi weer voor, maar weinig actie op het water gezien hoor!
had wel willen gaan vissen, maar zoals het gezegde luidt alleen is maar alleen  ;) !

Maaruhh mocht je nog eens mee willen, laat het me maar weten!

Groet Greg

rein

Hoi Greg,

helaas moest ik vandaag werken (alhoewel je tegenwoordig blij mag zijn met werk :)) maar het lijkt me zeker leuk om eens een keer met je mee te gaan. Dus als je binnenkort alsnog gaat, (en dan bedoel ik vissen :)) dan hoor ik het wel!!
Normaal gesproken ben ik vrijdag's vrij en kan ik ook in de weekenden.

greg

Quote from: rein on May 18, 2012, 18:14:30
Hoi Greg,

helaas moest ik vandaag werken (alhoewel je tegenwoordig blij mag zijn met werk :)) maar het lijkt me zeker leuk om eens een keer met je mee te gaan. Dus als je binnenkort alsnog gaat, (en dan bedoel ik vissen :)) dan hoor ik het wel!!
Normaal gesproken ben ik vrijdag's vrij en kan ik ook in de weekenden.

Oké rein, ik laat je het wel weten!