haken

Started by joepegging, June 11, 2015, 13:22:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Hele kleintjes, maatje 30? ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Joost S.

Haha, nee idd. Niet die, tot maat 16 heb ik die.  :)

maurice

Quote from: hannus on June 12, 2015, 12:45:35
ja, heb Beertje een zakje bfc haken gegeven, om te proberen, daar hoor je mooi niks van....
Ben de restanten aan het verkopen, neem ze niet meer, maar toch, he?

Zie helemaal geen BFC meer op je site Hans, die 10ft #3-4 was nog wel een fijn hengeltje.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

Geef mijn maar Hayabusa haken, zijn 100% identiek aan Kamasan haken, maar ze zijn scherper en in zwart vernikkelde versie te verkrijgen en op de koop toe zijn ze nog goedkoper ook.  Alleen doen heel weinig winkeliers ze in.
Verder gebruik ik ook nog de jig haken van Hends, ook goed spul.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

Hayabusa zijn zekers ook fijne haken.
Maar moeilijk te verkrijgen zoals je al aangaf.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Mijn favoriete karperhaak vroeger was een model van Hayabusa, dat waren in ieder geval fantastische haken. Maar ik heb zover ik weet nog nooit vliegenhaken van Hayabusa in mijn handen gehad.

Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi model wide gap/short shank voor droge vliegen...
::wtf::

mrproper

Kamasan - Hanak - Gamakatsu - Hends

Bone F

Quote from: Raymond on June 13, 2015, 12:19:36
Mijn favoriete karperhaak vroeger was een model van Hayabusa, dat waren in ieder geval fantastische haken. Maar ik heb zover ik weet nog nooit vliegenhaken van Hayabusa in mijn handen gehad.

Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi model wide gap/short shank voor droge vliegen...
f314 in de kleinste mater in meen tot #14.

Beertje

Hannus sorry, Maar ik heb er nog geen vlieg op gebonden. Ik kan me voorstellen dat je denkt,"ik die haken mooi voor de K z'n K gegeven".Maar ik beloofje dat ik na de vakantie er op zal binden en mee vissen en zal je laten weten wat ik er van vind. ::blozen::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.