gereserveerd.

Started by maurice, July 21, 2011, 07:48:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

forel

bedankt, nog 3/5 week en dan ga ik met het gezin weg naar Duitsland natuurlijk ook om te vissen .

jullie ook veel plezier in de vakantie, en Maurice als je nog gaat vissen in de vakantie geniet er van

Herman

Have fun daar!!! materiaal genoeg geloof ik. Je kunt er altijd nog bijhalen Maurice!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Yoh! veel plezier Maurice en Youri. Hoop dat jullie er flink van kunnen gaan genieten.
Zoals het er nu voor staat gaan we met de motor en de tent ook nog die kant op over een paar weken - uiteraard hengeltje mee!

Groet,
Gert

Forelletje

Have fun Maurice en Youri en sla ze eruit  ;)

Richard

Sieger

Heel veel plezier daar jongens... Vang ze!


Sieger

christianvt

Veel plezier en vangze!! ;D

johannes

genieten en veel succes

hendri

veel plezier maurice en youri! maak er een mooie trip van, met een dikke bult mooie vissen! ik zie uit naar je verslag.

harlin

Maurice en Youri, dat jullie er een mooie en visrijke periode mogen beleven,
maak er wat moois van.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

ErickW

Jammer Maurice, dat het weer tegen zat. Hier is het deze week beter, dus ik zou graag een live verslag willen horen onder het genot van een paar uurtjes vissen....;-)

HappyFisherman

Mooi stuk man! Jammer van de regen, maar wel een vakantie die jullie niet weer vergeten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Mooi verslag Maurice, jammer dat hetnweer zo tegen zat... Wel een mooie streek en mooi water.... Wie weet een andere keer meer geluk met de vissen....

Overigens kun je "gewiste" foto's met een programma toch nog terug halen op de card... Dat zijn recovery programma's dus ff googelen, downloaden en proberen... Wie weet...


Sieger

Youri

mijn oom heeft hem nu om het te proberen.
hoop dat het lukt.


johannes

mooi maurice

je zou het weer van te voren graag anders hebben gehad maar de ervaring is geweest en dat is wat telt


toppiedus

Leuk verslag,, het voelde bijna of ik erbij was, traantje weggepinkt. :'(

Volgende keer kaart niet meer gebruiken en een andere kaart erin, dan zijn ze nog wel te herstellen.

Bert J.

Mooi verslag. Jammer van het weer, maar jullie hebben aardig wat vis gevangen.
Mooi spul die vlagzalmpjes!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Herman

Jammer dat het weer tegen zat Maurice en Youri! Gelukkig is het hiero weer wat aangenamer geworden.... kun je in de buurt weer wat vissen met mooi weer.... Natuurlijk niet zo leuk als daar, maar als alternatief voor werken een leuke bezigheid.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

forel

Mooi verslag ::duim::

Gert

Nou, wat de vangsten betreft hebben jullie geen klagen volgens mij. Jammer dat het voor de rest niet helemaal heeft gebracht wat het had moeten zijn. Hopelijk hebben jullie nu nog een lekker weekje thuis. Die week was in ieder geval goed begonnen met de winst van FC Twente ;)

Groet,
Gert

ErickW

Een heel levendig verslag, it bring's back memories. Goed heren qua vangsten en jammer dat het weer zo'n nare rol speelde.

Zeenimf

Een heel mooi verslag, jammer dat het opdat moment zo moest regenen.

Maar geweldige mooie vangsten.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Bartje

Dah hej mooi doan keerl's....  Vulle wille had zo te zien....

Jammer van de gewiste foto's maar de herinnering blijft.

Gr. Bart

hendri

jammer van het weer, maar wat een mooie omgeving en wat een visserij jongens! super toch!
op de foto's kijken jullie allebij apetrots dus jullie hebben vast genoten! volgend jaar weer heen, dan mooi weer mee nemen en kijken of je een gids kan regelen!

hendri

ja dat is wel een goed idee. en voor niet al te veel geld is zon weekje dan te regelen ja. ;)