Martin hengelsport

Started by fly only, June 22, 2016, 17:46:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

Rij ik vandaag langs het pand van Martin hengelsport in overschie. Staat er te koop op!
Heb ik onder een steen gelegen? Toch niet weer een kwaliteits dealer verdwenen?  Of zijn ze verhuisd?
Wie weet wat?

Groet,
Ad.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

JB

Quote from: fly only on June 22, 2016, 17:46:23
Rij ik vandaag langs het pand van Martin hengelsport in overschie. Staat er te koop op!
Heb ik onder een steen gelegen? waarschijnlijk wel, is al reeds besproken  :)
Toch niet weer een kwaliteits dealer verdwenen?  ja
Of zijn ze verhuisd? nee, echt gestopt
Wie weet wat? je schijnt tegenwoordig weer bij Wout van Leeuwen terecht te kunnen voor vliegvismateriaal

Groet,
Ad.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Koen


Floor

Ik had dezelfde ervaring, maar dan maanden geleden. En ja, echt weg.
Iemand al bij Wout van Leeuwen langsgeweest?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Mike

René is idd gestopt met de hengelsportzaak.
Hij houd zich tegenwoordig bezig met het organiseren tropische vistrips.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

fly only

Schokkend! Het was een begrip. Althans voor mij.  Het ondernemen verandert in rap tempo onder druk van internet.
Wout van Leeuwen is ok. Enkel zal je daar geen vliegvis benodigdheden vinden.

Verstuurd vanaf mijn XT1068 met Tapatalk

Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Bone F

Was al voorspeld en niet iedereen staat erbij te huilen hoor......

Th vd Poll

Ik heb gelezen dat Wout van Leeuwen onlangs weer een vliegvisafdeling geopend heeft.

Rene V.

Ondernemen veranderd idd mede door en dankzij het internet.Afwachten in je winkel tot er klanten komen is niet meer zo van deze tijd.Men zoekt nu informatie en deze kan tot in detail uitgezocht worden wat vrij snel kennis opleverd.Wat ik van groot belang vindt is dat de winkelier/webshopper snel reageerd op vragen/verzoeken.Ik kan mijn geld nl wereldwijd uitgeven voor het gezochte materiaal......

Ben bij Wout van Leeuwen geweest.Er is een vliegvishoek met basis materiaal.Merken Sage,Guideline en Vision overgenomen van Martin hengelsport.....alles kan besteld worden maar dat kan ik zelf ook........

Groet Rene V.


MarcelN

Nooit geweten dat er meer kwaliteits vliegviswinkels in R'dam waren, ik kwam altijd bij Herman Kok Hengelsport, dát was pas huilen toen die vanwege hartklachten moest stoppen.
Gelukkig heb ik al mij Hardy hengels nog en Herman ruimt nog wat dingetjes via MP op ;)
Bij Wout hebben ze een leuk hoekje ingeruimd, op vrijdag en zaterdag staat er 1 van de gebroeders van den Driesche.
Ik hoorde wél dat er iemand allerlei winkels zoals Peeters afstruind met een grote iMac incl hoop  ::blabla::

Bone F

 ;D ;D :D :D :D wat ben je ook een boef he........

Rene V.

Dat Herman moest stoppen was echt een drama.Moest aan het einde ook kotsen van de lijkepikkers......

fly only

Maar is bij Wout kijken. Ik hoop op een verkooppunt van G.loomis in de buurt = Wout van Leeuwen. Ze verkopen daar zat shimano. Lijkt mij logisch. Maar wat is nog logisch in deze tijd :-).  Sage bij Wout van Leeuwen LOL. Ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn XT1068 met Tapatalk

Het vliegvissen, wil ik niet missen.