Wat gaan we doen vandaag ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 12, 2012, 07:41:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Gezien de massale hoeveelheden water die hier in Roosendaal (momenteel) naar beneden vallen zal er van vissen weinig komen. :(
Dan de dag maar opvullen met het binden van NOG meer vliegen om mee te namen richting Duitsland. :)
(..en een beetje op 't forum rondhangen)

HappyFisherman

Werken! Oh ja, en vanmiddag vroeg naar huis om de zooi in te pakken voor morgen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Ook hier mijn derde vroege dienst deze week................ bijna niet te doen......
Gelukkig de komende drie dagen weer late dienst. Vissen is dus voorlopig even gebeurd...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

catchem

Ik hoop tussen de buien door toch nog even te kunnen gaan vissen ...

Rossie69

werken ?

aftellen is begonnen.


hendri

beetje lamballen denk ik. en ff met de peipbalswap aan de gang.
koffers in pakken, om morgen nog ff een weekendje met vrouw en kind richting eerbeek te gaan.

Rossie69

veel plezier met lamballen en balschuim plakken.

en oja fijn weekend.


hendri

gaat lukken, dankje. schuimballen, zal wel weer schuimbekken worden.  ;D ;D

vliegvisserdorian


HappyFisherman

Die schiumballen die ik heb lossen volledig op in m'n bindlak kwam ik vorige week achter. Parachute klaar, ff aflakken, WEG balletje  >:( >:( ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

niet meer lakken? 8)
ik heb de schuimballen bijna klaar.  ;)

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: HappyFisherman on July 12, 2012, 14:22:49
Die schiumballen die ik heb lossen volledig op in m'n bindlak kwam ik vorige week achter. Parachute klaar, ff aflakken, WEG balletje  >:( >:( ;D

dan maak je toch een bolletje 'bruislijm' op 25/00 en bindt je dat in :) ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

johannes

thuis klussen en vanavond vissen

A{b}r{a}xa{s}

vandaag...treinreizen, autoreizen.....en vissen :)

Jasper

Vanavond naar OVM voor weekend likkoe roepen in blokhut en (af en toe als het droog is) zeestekelmeun en regenboogspikkelmeun vangen
Ondanks zondvloedvoorspellingen toch zin an

johannes

gisterenavond veel kleine zeeforelletjes zo tot een kilo en allemaal lelijk
komt er een dobber/wormenvisser achter me langs lopen gaat een eindje stroom opwaards op een rustig stuk staan.
20 min later komt i terug met een zeeforel van 2,5/3 kilo  :(

had zelf 1 beste er aan maar zoals zo vaak dit jaar bevrijde deze zich ook van de haak.

Gerrit72

Vandaag pappa dag, tussen de bedrijven door echter ook af en toe met vliegvissen bezig.
Net mn lijnen in een sopje gezet, straks drogen en in de dressing, kan ik weer met frisse lijnen gaan streameren.
Nu maar even kijken op het forum. Nieuw topic openen over streamers (waar ik vanavond aan wil knutselen ;)).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

Labradors in de auto en langs de Lek wandelen, 2 uurtjes of zo, wachten tot 5-6-7 augustus  naar de Kyll, Hotel Zun Turm birresborn.

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

gerrit

denk dat ik maar weer een keer na baggelhuizen ga
kijken of ze willen happen
grrrrrrrrrrrr gerrit

ben

Wedstrijden op de Beulacke vandaag en morgen, daarna weer zwiepen!!!

Koen

wilde de Beemer schoonmaken, het regent. Toch nog ff naar Martin hengelsport gefietst voor wat spulletjes, wilde nog wat vliegjes te water laten, maar het regent. vanavond naar Den Haag voor een lading Sushi en Guinness :P

misschien morgen een lijntje strekken, wie weet :)

Nootjez

Eindelijk is het nog eens zover!

Morgen naar De Ronde Bleek, vissen van 14 uur tot zonsondergang.
Let the fun begin :D

A{b}r{a}xa{s}

lekker luilakken, beetje knutselen, tv kijken en pc fröbelen...en heel misschien vanmiddag/avond nog wat vissen

Gerrit72


Hier droog, maar 'herfstig' weer, zou graag gaan streameren, maar ja... dat k#@ werk >:(.

Ach ja...de kinderen moeten te eten hebben...die gelikte hengels moeten ergens van betaald worden...even doorbijten...misschien vanavond even de Ep vliegles geven ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.