Black&White, vliegvissen in winterwonderland

Started by Willem, February 11, 2013, 23:40:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Afgelopen zaterdag een paar uurtjes staan vissen op snoek. Dat het echt taai was maakte niet uit, heb heerlijk staan vissen, en liep er af en toe bij als sneeuwpop. 3,5 uur continu sneeuw uit de lucht, ik denk dat die bui gewoon bleef hangen doordat er geen wind stond. Heb uiteindelijk niks gevangen, maar met wat sfeerbeelden toch een filmpje in mekaar gezet.

http://www.youtube.com/watch?v=SZVDKyEJ5R0





Ben benieuwd wat jullie vinden van zo'n filmpje. Verspilde moeite omdat er geen actie in zit of juist niet?

Willem

gijsie20

Leuk filmpje! En mooie sfeerplaten! Mooiste was natuurlijk als er ook nog een dikke snoek uit het water kwam  ;)
Mij niet gezien met dat weer  :)


Beertje

#2
Mooi filmpje,geeft de sfeer goed weer.Ik krijg wel op eens verschrikkelijk veel zin in een sterke borrel.Connac of whisky bijvoorbeeld. :P ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Willem

Quote from: Beertje on February 11, 2013, 23:54:20
Mooi filmpje,geeft de sfeer goed weer.Ik krijg wel op een verschrikkelijk veel zin in een sterke borrel.Connac of whisky bijvoorbeeld. :P ;D

Heb ik ook wel ja, daarom bekijk ik hem ook zo vaak  ;D :o

harlin

Mooi filmpje, geeft de sfeer goed weer.
Vroeg me af of je sneeuw achter in de nek voelde neer dwarrelen.
Kreeg het het koud bij de gedachte.
Maar snap niet dat je een paar voedzame vlokjes voor de zwanen had, ;)

Filmpje zelf kwam  soms wat bibberig over, last van koude handen?  ;D
Jammer dat je de foto's niet in overvloei had.
Maar  je mag van mij evengoed blijven plaatsen, kan het wel waarderen.  ::duim::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

marc

geeft inderdaad goed de sfeer weer,gewoon prachtig;
je moet prettig gestoord zijn om in deze omstandigheden te staan vliegvissen,het virus wint ook hier overduidelijk; geen genezing meer mogelijk.
Samen met speycast ook ooit ergens in een polder gestaan in dezelfde omstandigheden  ;) dat was echt genieten in de hoogste graad .
Verstand op nul en genieten van het vissen , hahaha
vooral blijven plaatsen .
grt marc

Willem

Precies Marc, prettig gestoord noemen ze mij wel vaker  ;D
Het scheelde wel dat er nauwelijks wind stond. Daardoor bleef de bui misschien wel hangen de hele dag, maar heel koud was het niet. Dat de camera trilde was niet door de koude handen(niet gehad) maar omdat ik af en toe lopend aan het filmen was, haha.

Marksman

Leuk filmpje en mooie foto Willem, gaf mij vandaag het zetje om ook maar eens de kou te trotseren.
Geen snoek gezien maar met het zonnetje er bij prima te doen.

catchem

Leuk filmpje, en helemaal niet erg dat er geen vis in voorkomt, maakt het voor mij juist leuker om te zien, ik zie liever een filmpje over het vissen, dan alleen maar bakbeesten vangen. Bij mij is vissen in iedergeval meer dan vangen.
Ik ergerde me ook altijd aan roofvisbladen waarin altijd alleen maar groot en veel werd gevangen in de artikelen, deze heb ik ook allemaal op gezegd.

vliegvisserdorian


Erwin

Geweldig om te zien! Hele mooie plaatjes hoor.
Je moet wel een bikkel zijn om dat weer te trotseren. maar bedankt voor de film, dan hoef ik tenminste niet naar buiten   ;D
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Gerrit72



Mooie film hoor! En idd erg motiverend.
Het is dat het donker is, anders...

Mooie snoek sloten ook, ideaal voor de streamer.


En die zwaan had geen vlokje verdient,
die leek niet echt blij met je :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Schitterend filmpje in deze koude periode. 
Ook de foto's mogen er wezen. 
Alleen spijtig dat er geen vis de moed had om je streamer te nemen.  Een leuke drill in deze omstandigheden op het filmpje had de max geweest. Volgende keer beter en ik kijk al uit naar het volgende filmpje.

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit72


Even off topic, sorry Willem :-[

Ik kijk al uit naar foto's van jouw streamers Gino!
Las net dat je 2 dagen hebt zitten binden.
Er zijn hier veel streamerfanaten.
Plaatjes / beschrijvingen worden gewaardeerd.
Weet niet of je al foto's hebt en/of plaatsen lukt,
kijk maar...we houden er hier wel van  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Willem

Bedankt voor de leuke reacties  ;D

Volgende filmpje wordt compleet de omgekeerde wereld van dit filmpje  8)

Marksman


Willem


Marksman


Willem

Als jij alle kosten betaald, salaris krijg je niet  :o :P

Marksman


ben


hendri


Rossie69

willem dat heb je weer goed gedaan.

zwart/wit is een heel mooi shot.
en dan die streamert.
svs hahaha