Afscheid van een sponsor

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 30, 2013, 08:50:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Maxwell & Strike heeft begin 2013 aangegeven om te gaan stoppen met de sponsoring van Vliegvissers.nl.
Met ingang van 2014 nemen we jammer genoeg afscheid van deze sponsor.
Via deze weg bedanken we Maxwell & Strike voor hun sponsoring van de afgelopen periode en wensen we Maxwell & Strike veel succes en een zeer voorspoedig 2014 !

Troutbuster

Mannen van M&S, bedankt!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Ron


Rene V.

#4
Mannen van M&S,dank en een goed 2014.

Rene V.

Sieger

Jammer maar erg bedankt voor de ondersteuning in de afgelopen jaren....


Sieger

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Er blijft niet veel over :( Is er een reden gegeven?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Inderk

Jammer dat M&S afscheid neemt, maar geweldig bedankt voor de sponsoring van de afgelopen periode
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Heintje Davids

Ik geloof meteen dat dit jammer is , maar weet eerlijk gezegd helemaal niet wat de sponsoring voor deze website inhoudt en kan er ook niets over terug vinden, of ik zoek niet goed genoeg. Betekent sponsoring financiële ondersteuning om de site in de lucht te houden of af en toe een bijdrage in materiaal bij festiviteiten, of beide? Heb eigenlijk geen idee. En vraag me dan ook af wat de reden van stoppen is en kunnen we dan met z'n allen er iets aan doen waardoor sponsoring voor een bedrijf aantrekkelijker wordt? Zomaar wat vragen die bij mij opborrelen als ik zo'n berichtje lees en ik ben vast niet de enige.

A{b}r{a}xa{s}

@Beertje / Heintje Davids :
De sponsors maken dat er bij de forumdagen vliegvisspullen zijn die als attentie of prijs gebruikt kunnen worden, of bv. dat er bij de komende binddag materiaal is bij de bindworkshops.
De redenen voor de sponsors die afgelopen jaar zijn gestopt met de sponsoring liggen deels in het feit dat de banners die getoond worden minder bezoekers op hun site(s) hebben opgeleverd dan verwacht, deels in het feit dat ze vooraf aangegeven hadden om een vaste periode te sponsoren, en deels zijn ze het gevolg van de onrust en strubbelingen die er afgelopen jaar op het forum zijn geweest.

Heintje Davids

Oké, duidelijk. dankjewel voor de uitleg Bas. Jammer dat sponsors afhaken, zeker omdat ik het gevoel heb dat het gekrakeel op de site het afgelopen jaar juist heel erg meeviel. En wat mij ook opvalt is dat sponsors zelf ook niet echt gebruik maken van de mogelijkheid die ze hebben om zichzelf enigszins in de etalage te zetten. De sponsorplaats wordt nauwelijks tot niet gebruikt!

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco de Visser

een nieuw jaar , nieuwe kansen  ;D

Gerrit72


Maxwell & Strike bedankt!

Sponsoren zouden inderdaad meer gebruik kunnen maken van de sponsorplaats op dit forum om hun (nieuwe) producten of aanbiedingen te promoten.

Daarnaast zie ik dat forummers na bijvoorbeeld vragen van iemand die een bepaalde set wil kopen, vaak mooie opties uit het pakket van sponsoren als goede optie vermelden. Forummers dragen de sponsoren mi een warm hart toe (er is waarschijnlijk meer rendement dan de statistieken in 1e instantie laten zien).

Terugkijkend op dit jaar, is het met strubbelingen erg meegevallen. Het is al lange tijd rustig. Een beetje discussie af en toe hoort er bij, zolang het maar netjes blijft (en dat is de laatste tijd wat mij betreft het geval).

En inderdaad, een nieuw jaar, nieuwe kansen. Sponsoren laat je vooral niet weerhouden... Dit forum biedt het grootste podium onder vliegvissers.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

AMFISHINGTACKLE

Beste Allemaal,

Het is inderdaad zeer jammer dat veel sponsoren helaas hebben moeten afhaken om diverse redenen.

Bij deze willen we even zeggen dat dit absoluut niet voor ons van toepassing is .... Als we zien hoeveel "doorverwijzingen" we krijgen via jullie kunnen we alleen maar dankbaar zijn !

Niet alleen dit maar ook jullie kennis helpt ons om A&M tot een succes te maken,we zijn er nog lang niet en we hebben nog ontelbare plannen voor de toekomst..

Namens ons dus hartelijk dank , en we blijven de aankomende jaren gewoon sponsor !

Rest ons niets anders om iedereen en jullie naasten een fantastisch ,vangbaar en vooral een gezond 2014 toe te wensen.

We zien elkaar op 18 Januari !

Met vriendelijke groet

Arjan en Manfred

http://www.amfishingtackle.com





Beertje

Drie werf, HOERA, HOERA, HOERA voor A&M. Arjan en Manfred bedankt voor jullie steun en mooie spullen (en de prijzen er van).

Veel succes en geluk in het nieuwe jaar. ::goodjob::

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72



Arjan en Manfred helemaal geweldig!

::goodjob::

Veel geluk, goede gezondheid (en goede zaken) in 2014!
The only difference between men and boys is the price of their toys.