dikke kop en mooie zonsondergang

Started by johannes, August 12, 2012, 22:14:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johannes

terug van 2 dagen een aantal meren verkennen op die hoog en ver liggen. Veel te mooi weer om te vissen. lag nog ijs op een aantal meren. prachtige meren die er hoopgevend uit zagen maar alleen klein spul opleverden. prachtige meren die er niet hoopgevend uit zagen met prachtige mooie vissen 16 vissen over een halve kilo tot bijna 2 kilo.
dochterlief die voor het eerst buiten overnacht i.p.v. in de tent. heerlijk een vuurtje maken van meegebracht hout (is niet meer te vinden op die hoogte). en verschrikkelijk verbrand ;D

lelijke foto maar toch een plaatje van de grootste



heerlijk genieten van de zonsondergang



het was weer fijn

Sieger



Sieger

Inderk

Genieten!!!

Back to the basics........
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Koen


Troutbuster

Mooie dikke Johannes!!
Mooie plaatjes ook! ::goodjob::
Hhhhhh wat zit je daar prachtig!

Gr

Jan
"Petri Heil"


.Tom.


hendri

Pffff mooi!!! Wat een uitzicht, heerlijk gewoon

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Useless

't Is weer mooi Johannes. En het leukste vind ik eigenlijk dat je dochter vrijwel altijd meegaat. Blijkbaar zit het avontuurlijke in de genen.

johannes

useless heb ik ook gedacht maar ben er achter gekomen dat bijna kinderen bij denice in de klas dit heel graag doen (heb er al veel meegenomen) maar het zijn vaak de ouders die niet willen/durven/tijd hebben enz.

het mooiste compliment kreeg ik toen kinderen uit denice d'r klas vertelden dat een nachtje op de berg het leukste was van de hele vakantie.

wel hoop ik dat het nog lang zo blijft  ;D


bij

Is altijd goed om te lezen dat kinderen zo'n "eenvoudige" overnachting zo kunnen waarderen.

Ik heb tijdens mijn vakantie een aantal uren onder de sterrenhemel gelegen. De muggen wisten mij te vinden, dat is dan weer wat minder.