Snowbee waadstok

Started by Bert J., February 07, 2011, 20:37:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bert J.

Quote from: Rossie69 on April 11, 2011, 20:42:38
mooie waadstok Bertj.
zou je die sleutel hanger niet vervangen voor een carbijnhaak ?
Is dat zo'n klikhaak voor bergbeklimmen? Lijkt me wel verstandig Henk.
Dat splitringetje roest in no time door, denk ik.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gunther

Dat is een prachtige waadstok,maar wat is er mis met de muskatonhaak en sleutelring.
Die haak is toch makkelijker met een hand te bedienen dan een karabijn haak,bovendien zijn de sleutelringen van RVS.
Met een belangrijke neven functie,namelijk als extra breekpunt mocht je onverhoopt  ergens blijven hangen zodat je je zelf niet ophangt :o

Rossie69

ha kijk daar hebben we ook een punt ;)

had ik niet bij stilgestaan  :-[

maarja Bert dat bedoelde ik wel.

dus zo mischien laten ?

Bert J.

Bedankt voor de info Gunther. Ik wist niet dat die ring van rvs was.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Arno

wisten ze dat bij Lawson al wel dan.
denk het niet anders was hij zeker 10 euro duurder geweest.

Useless

Heb toevallig op de Visma bij Mc Fishing dezelfde gekocht voor €15,-  Eindelijk een stok die extra gewicht heeft aan de onderkant zodat ie in stromende riviertjes niet constant aan de oppervlakte vlak voor je blijft "drijven" zodat je telkens met je vliegenlijn er in verstrikt raakt.
Topding voor weinig!!!

Bert J.

15 euro? Hebben we het wel over dezelfde waadstok dan?
Of tweede hands?
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Useless

Yep, zelfde stok. Jaap had er nog 3 staan en was ze aan het dumpen. Heb zelfs getwijfeld om er 2 te nemen omdat ik in eerste instantie de prijs een beetje verdacht laag vond en bang was dat het een flutstokkie zou zijn, maar dat valt alleszins mee. Vind alleen de bevestiging van het koord een beetje knullig maar die vervang ik zelf wel.