Loop OPTi Coast X-Grip 9,6FT #7

Started by Arjan Maat, January 15, 2014, 14:30:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arjan Maat

Heb voor de liefhebber van Zeeforel, Fint, OVM of Roofblei ( En die zijn er hier genoeg  ::agree:: )  nog een geweldige hengel liggen, hengel is nagenoeg nieuw ( geheel onbeschadigd ) incl. de sock en de cordura koker. En je krijgt er een via mij de volledige garantie op.

Mocht je er ook nog een vette Loop reel bij zoeken .......dat kan  ::agree:: heb er een Loop Evotec LW 5-8 met Loop lijn bij liggen.

Prijs voor de hengel alleen € 225,00  Deze is verkocht naar Zweden  ::goodjob::

Prijs voor de reel met de lijn € 250,00

Komen wel verzendkosten bij, mocht je het set geheel aanschaffen dan zijn de verzendkosten voor mij.

Er zit netjes een bonnetje bij voor de garantie etc.

TL Arjan Maat



[attachment deleted by admin]

catchem

Arjan, volgens mij maak je een fout met de prijs van de complete set. Als ik dan voor 12,50 extra (bij de hengel alleen zitten ook verzendkosten) wil ik de set wel kopen.

Heintje Davids

Quote from: catchem on January 15, 2014, 15:59:37
Arjan, volgens mij maak je een fout met de prijs van de complete set. Als ik dan voor 12,50 extra (bij de hengel alleen zitten ook verzendkosten) wil ik de set wel kopen.
Zie het probleem niet. Hengel €225, reel+lijn €250= €475 incl verzending.

Arjan Maat

Tis idd heel veel kwalitatief materiaal voor een strakke prijs. Nieuw kost het bijna 900 Euro, nu 475 Euro. Maar wel top materiaal met een bonnetje voor de evt. garantie  ;)

TL Arjan

FSCHAMP

Arjan,

wat is de lengte van de transport koker?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arjan Maat

Ik zal het je vanavond even laten weten Gino.

TL Arjan

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Arjan Maat

Quote from: Arjan Maat on January 16, 2014, 08:34:44
Ik zal het je vanavond even laten weten Gino.

TL Arjan

De totale lengte is 84,5 cm Gino.

Groeten Arjan

Canadian_Streamdance


Arjan Maat

I just did Wouter  ;)

Het komt voor elkaar!

TL Arjan

Hier mag een slotje op.

Wilco