Gewoon er even van genieten en dromen.

Started by Beertje, December 27, 2014, 10:55:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gijsie20

Gaaf om te zien hoe gretig die insecten worden genomen!

MarcelN

Had hem al eens gevonden, blijft mooi, leuk ook het filmwerk met gebruik van een drone ::goodjob:: leuk voor vanuit de belly, drone achterop...iPad mee ::agree::

Bone F

Hey Marcel ook misschien een leuk idee om te verticalen met een drone!! ::slaugh::
grtn Frans

BV

Ik denk dat de regenbogen daar thuis zijn van nature uit. Dechuttes ligt in Amerika. Ik zie ook massaal veel steenvliegen. Meer dan hier in B en Duitsland. Ik vind onze meevliegen veel mooier.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Ik heb het uitkomen van de Salmon flies meegemaakt in 2010 op de Madison in Montana.  Deze steenvliegen kwamen toen massaal uit maar ze werden wel niet zo gretig genomen door de vissen zoals hier op het filmpje, maar het was geweldig genieten.  Ik heb toen betere resultaten gehad met een grote Prince Nimf en een klein nimfje maat 18 er onder zoals 3$ Dip of een serendipity. Getuige hiervan de volgende foto's.

[attachment deleted by admin]
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

FSCHAMP

Hier nog enkele foto's

[attachment deleted by admin]
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

FSCHAMP

En nog enkele. En ik kan je zeggen dat het genieten is.

[attachment deleted by admin]
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Fscamp, dat zijn mooie forellen! ::agree::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

Yep, beertje  :) en dit in een schitterende omgeving  :) en met jouw filmpje moest ik er terug aandenken. Immers dit was best wel één van mijn mooie vliegvisreizen,  nl. 16 dagen vissen samen met 3 andere vliegvissers al rondtrekkend in een mobilehome.  Zo hebben we een stuk van Yellowstone en Montana gezien en ik heb op verschillende mooie rivieren gevist (de Yellowstone, de Galatin, de Madison, de Lamar, Slough Creek (1ste meadow & 2nd Meadow), de Snake river, ...) en ik heb het tweemaal gedaan nl. in 2006 en in 2010. Ik denk dat het stilletjes terug tijd wordt om nog eens terug te keren met enkele vliegvisvrienden of met mijn familie (mijn dochter is nu 9 geworden, misschien binnen een jaartje of 3 als ze 12 is en ik 50 wordt).
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

BV

Gino,

Maar dit zijn weer allemaal bruine forellen..
Ving je er ook regenbogen ?
Ik dacht dat het in amerika veel meer regenbogen waren.

FSCHAMP

De laatste foto is toch een regenboog of zie je dit niet goed.  Het was ongeveer 50/50 op de Madison als je de Mountain Whitefish niet mee teld.  En hier zijn er nog twee (eentje gevangen op een sedge).

[attachment deleted by admin]
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Koen

Quote from: BV on December 28, 2014, 09:42:16
Ik denk dat de regenbogen daar thuis zijn van nature uit. Dechuttes ligt in Amerika. Ik zie ook massaal veel steenvliegen. Meer dan hier in B en Duitsland. Ik vind onze meevliegen veel mooier.

heb op de kyll ook wel een es hatchje mee gemaakt. leuk om die kleine forellen er op te zien duiken. moet wel zeggen dat de meeste vliegen gewoon te groot waren voor ze.

Plantje

Bump! Wat een schitterend filmpje weer. Begint me aan alle kanten te jeuken!