Tholen here we come deel 2

Started by Troutbuster, November 22, 2011, 12:11:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Beste forumridders!!

Een paar vissers onder ons waren al eens op Tholen (Tight Lines dag 22 mei 2011)

Nu weten jullie dat ik een redelijk fanatiek wedstrijdvisser ben en voor de finale NK vliegvissen van de alom verguisde NVN, zocht de wedstrijdcommissie nog een locatie.
Liefst open water en zo gelijk mogelijke omstandigheden voor 30 vissers

Ik heb na de wedstrijd op de Bosdijk de afgelopen keer, eens voorzichtig de stek (en mijn thuiswater alias mijn "kantoor") op Tholen onder de aandacht gebracht.

Dit resulteerde in een onverwacht enthousiasme van de commissie en een afspraak om er eens te kijken was snel gemaakt!
Op 23 okt. 2011 zijn Annemarieke Slinger, Eward v/d Heul en Jan Hak op de voorgenoemde locatie wezen kijken en waren zeer positief gestemd over de locatie, viswater en de mogelijkheden aldaar!

Na beraad door de wedstrijdcommissie is thans de "kogel door de Kerk" en kan ik jullie melden dat de finale op Tholen een feit is broeders!!
Ik ben er best een beetje trots op dat de NK finale in mijn "achtertuin" gehouden gaat worden!

Nu nog hopen op mooi weer en een zacht voorjaar zodat de vis op 13 mei 2012 lekker los is!!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


weerwolf

leuk man, wel jammer dat je kantoortuin zo ver weg is :( .
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Zeenimf

Jan, ik had er iets van gehoord, om dat mee te maken moet ik mij eerst nog zien te plaatsen  om bij de eerste 30 te zijn ,(maar daar geloof ik niet in ).

Maar we hebben eerst de Kool nog,afwachten wat dat gaat worden .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Troutbuster

Marry, je staat 36e!!
ff een tandje bij op de Kool en je zit erbij joh!!
Zou wel gaaf zijn niet??

Gr.

Jan.
"Petri Heil"


aalbrecht

das mooie man ik zal er zeker niet bij zijn of de kool moet verasingen voor mij bregen maar denk het niet maar super daar in tholen
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

gaaf dat ze het opgenomen hebben...het is een super stuk water...we moeten maar gaan trainen tegen die tijd (ook al val ik niet bij de beste 30 dus de finale moet ik laten schieten)

Troutbuster

Zeg nooit "nooit" mannebroeders!!
Kijk naar Perry (Golddigger) die stond ogenschijnlijk na 3 wedstrijden op een onmogelijke positie om in de finale te komen!
Wordt ie mooi 3e op de Kool!!
En ja!! Finale dus.....
Voor iedereen (bijna) haalbaar!!

Gr,

Jan
"Petri Heil"