Uitnodigingsswap deel 3

Started by Herman, December 05, 2012, 12:40:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

De basis van het verdelen is dat iedere deelnemer 9 andere plus 1 van zichzelf terugkrijgt (heb je de hele serie).
Als er op een naamkaartje staat "swapmeister"of "SM" komt ie huize Van der Veen alleen uit in de vliegendoos... 8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Zonder naamkaartje mag je bij mij beschouwen als zijnde voor de swapmeister :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

Er is iets op de post gegaan vandaag..............
Zonder naamkaartjes
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Plantje

Net die van mij nog eens goed bekeken. Zitten twee kleuren dubbing in. Ganzenveertjes, fazantenveertjes... Maar dat zie je er niet aan af!

Eigenlijk ben ik er niet bepaald tevreden over, maar ik ben nu wel op deze weg begonnen, dus ik ga er wel nog 4 van deze bij binden.

aalbrecht

die van mij is ook zonder naam maar je mag hem hebben hoor herman voor de arbeit 8)
vliegvissen is een passie

Herman

De vliegen van Marc en Inderk zijn geland gisteren. Schiet dus mooi op. Met de bezorgsnelheid in Zutphen denk ik niet dat er maandag enveloppes bij mij op de mat vallen...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

dartmayor

Met bloed, zweet en tranen 10 vliegen gebonden.

Ze komen naar je toe Herman.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Plantje

Haha! Hier hetzelfde Joost.

Ik ben er nog steeds niet tevreden over, maar ik hoop dat jullie er wel wat mee kunnen. Toch maar eens wat beter oefenen op dit soort vliegen!

Er zitten er 11 in de envelop. Als je er zelf één wil hebben Swap meister mag dat. Verder mag je de lelijkste van het stel in het pakketje doen dat ik terugkrijg. Oeps...bedenk me net dat ik vergeten ben er retourpostzegels bij te doen. Was wel zo netjes geweest...

hendri

plantje, je had er ook 10 kunnen kopen bij fly&spin ja.  ;D

maurice

na zjn foto`s niet meer Hendri
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Had gekund Hendri, maar dan is het fatsoenlijker om direct te zeggen niet aan de swap mee te doen.

hendri

haha  je heb gelijk maurice, dat zou dan te veel opvallen.

Plantje

Herman, stuur mijn envelop maar ongeopend terug. Gewoon retour afzender. Ik trek mijn deelname aan de swap terug.

hendri

jij kan ook niet tegen een geintje?
hij gaat lekker. :D

Plantje

Kan wel een geintje hebben. Maar was denk ik even het verkeerde moment.

Herman

Mannen toch....
Het jezelf verlagen tot open van vliegen voor een swap... Dat vind ik dus niet kunnen. Vergeten van n retourenveloppe of alleen de postzegel is geen probleem.
Je krijgt dus gewoon n setje terug Plantje!
@Maurice, ik weet niet precies waar je op doelt. In dit geval geen toegevoegde waarde.Helaas. is niet iedereen in bezit van de juiste spullen om de superfoto's te maken die we wel eens voorbij zien komen.
Ik dus ook niet. Het gaat bij de foto's die ik bij swaps zet meer om het idee dan de foto. Als iemand meedoet krijgt ie de originele vliegen, die zien er live vaak beter uit!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

#116
Sorry Herman, ging mij niet om de foto of de vlieg die hij met al zijn best gebonden heeft.
maar was meer een reactie op post van Hendri.
dat hij er beterook 10 had kunnen kopen. ;D ;D
maar helaas zou dat dus niet kunnen na de door hem geplaatste foto van zijn gebonden vlieg.
is dus niet bedoelt om plantje onderuit te halen of wat dan ook.
is een 100% antwoord op Hendri zijn reactie.
dat deze na een dag als gisteren verkeert valt kan.
daarvoor SORRY dan,

Plantje heeft zijn uiterste best gedaan, ga ik van uit dan.

en ik weet ook dat jij en ik niet het materiaal hebben voor 100% top foto`s maar daar gaat het ook niet om.
ga er van uit dat iedereen zijn best doet en verder niet.
en of dat nu met binden is of foto`s maken maakt niet uit.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Cool Maurice! Ik realiseerde me inderdaad, dat ik het ook zo op had kunnen vatten. En in feite had ik dat zelf ook al aangegeven: omdat ik met deze nimf nu al een eindje op weg was kon ik niet meer terug.

Ik heb zeker mijn best gedaan. Maar helaas ben ik nog niet echt tevreden. :(

Verder: zand erover!

Herman

Kijk en zo kan t ook!
Hulde (wil dit met hoofdletters typen, maar smartphone is niet zo smart....)

On topic: nog n paar inzendingen binnen. Kan ik ze verdelen. En de fotos maken en plaatse..
Hopelijk woensdag weer een swap afgerond!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hendri

euh maurice, als ik het inderdaad zo geschreven zou hebben als jij hierboven geschreven heb, ja dan zou het dik afzeiken zijn. maar zo heb ik het niet bedoeld, er staat ook niet voor niets een lachebekje bij. (voor mij zegt dat al genoeg om het niet te serieus te nemen.)
zie hieronder mijn reactie naar plantje van gister, het was gewoon als geintje bedoeld, heb ik later ook aan gehaald. dat plantje op dat moment een kort lontje heeft kan ik ook niet helpen.

Quote from: hendri on February 10, 2013, 22:47:55
plantje, je had er ook 10 kunnen kopen bij fly&spin ja.  ;D

ook voor herman, jij zou mij ook beter moeten kennen om het als geintje te lezen van vliegen kopen bij fly&spin.


wat mij betreft ook zand er over, was gewoon een geintje die verkeerd is gevallen.
sorry

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Inderdaad...communicatie is verzender en ontvanger. Dus ook hier aan de ontvangerkant ging het even mis :)

hendri

haha en in het rood nog wel, jij durft.  ;D ;D
goed gedaan maurice. 8)

maurice

dan valt het op he,

  ::blowkiss::
::bbq:: ::proost:: ::proost::

aalbrecht

die van mij zijn terug gekomen met de post ga ze morgen weer versturen sorry
vliegvissen is een passie