even voorstellen

Started by Freek, May 31, 2012, 05:25:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Freek

dag medevliegvissers,

Ik ben Freek, 21 jaar jong.

las al vaak van alles op dit forum dus ik dacht laat ik zelf ook maar eens lid worden. ik ben nog redelijk nieuw in het vliegvissen, heb afgelopen zomer een starterssetje van Abu Garcia gekocht #5/6 en heb hier nu best wat visjes mee gevangen. mijn werpen is niet geweldig want ik ben zo eigenwijs om mezelf altijd van alles aan te leren en geef pas toe aan les als het echt helemaaal niet wilt.

Aah goed, omdat ik vaak op voorntjes vis heb ik deze week besloten een nieuw hengeltje aan te schaffen. Ik heb daarom gekozen voor een #3 hengeltje.

de hengel:
http://www.amfishingtackle.nl/vliegvishengels/inspire--gs--69--3

de reel:
http://www.amfishingtackle.nl/vliegvisreels/am-ac-flyreel--3/4-gunsmoke-1577

Heb hem toevallig gister binnen gekregen en hoop hem vanavond te testen.

Ooohja en nog een probleem van mij is dat ik nu al weer zolang op dit forum aan het rondzwerven ben dat het ondertussen alweer ochtend is en ik dus weer ben vergeten om te gaan slapen!!

Groetjes

Freek

Raymond

Welkom op het forum, Freek. Veel plezier en veel leerzame uurtjes gewenst... :D
::wtf::

Raymond

Ik heb overigens geen ervaring met het door jou aangeschafte materiaal maar het ziet er op het eerste gezicht prima uit. Veel plezier ermee...
::wtf::

Freek

dankjewel! ik had hier op het forum al wat gelezen over de vliegenlijnen van A&M die voor een 10tje behoorlijk goed presteren dus vandaar dat ik daar wat meer heb besteld aangezien ik geen budget van honderden euro's heb :)

Peter B.

Sommige mensen zeggen wel eens "slapen is voor mietjes", maar je kan ook overdrijven  :o :P
Hengel ziet er goed uit...Hopelijk heb je er veel plezier van!

Welkom!

Freek

dankjewel! ach ik ben vandaag toch vrij dus als ik echt moe ben kan ik altijd nog een middagdutje doen maar ik zit nu wel over mn slaap heen :) en morgen ben ik ook vrij dus dan ga ik wel lekker uitslapen!! ;D

A{b}r{a}xa{s}

welkom op Vliegvissers.nl Freek,
veel plezier hier toegewenst. :)

maurice

 ::welkom::

fijne hengel, ga je veel plezier mee beleven.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

John

Welkom Freek...

Kom ook eens kijken bij een forumdag. Is leerzaam en heel gezellig. :)

Groeten,

John

Freek

dankjewel. Forumdag lijkt me zeker wat, kan ik misschien ook wat beter leren werpen, kom nu best wel een eindje maar het klopt vast van geen kant aangezien ik het mezelf wat heb aangeleerd.

Gerrit72


Freek welkom! Veel plezier met je nieuwe set! Ziet er prima uit, dat gaat helemaal goed komen. De lijnen van A&M worden positief besproken, heb alleen ervaring met de 4#dubbeltaps floating, die ik geprobeerd heb van Henk (die ga ik nu zelf ook bestellen).

VEEL PLEZIER OP DIT FORUM! Bij vragen of problemen gewoon even forumleden opzoeken, je wordt goed verder geholpen ;D.
The only difference between men and boys is the price of their toys.