Vliegbind evenement GORINCHEM

Started by Team, October 27, 2012, 15:06:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Team

Zijn daar morgen nog forumgangers buiten de bekende binders die er zitten????

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Eric

Ben morgen ook van de partij, mijn cursus begint ook om 1000 ;D

Inderk

Ik ben er morgen ook om 10:00 uur, maar dan nog niet om te binden, mijn workshop begint om 14:00uur.

Dus tijd voor kletsen heb ik wel.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan Damman

Ik zal er ook aanwezig zijn, niet om te binden maar om te oh 'en.

Tot morgen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

drefter

Ik ben ook voor een workshop om 10:00 uur in gorcum daarna alle tijd voor een bakje

Gr  Martin

maurice

Quote from: Barbless on October 28, 2012, 10:56:10
Ik zou er zijn,als de oppas was komen opdagen(sorry had me verslapen door het uur verzetten,kutsmoes).Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft en er snel ergens anders een evenement komt voor beginnende binders.

echt wel, de klok ging een uur terug, een uur verslapen was dus op tijd geweest
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Useless

Ligt er maar net aan wat je ervan verwachtte Rob. Ben ook geweest en vond best gezellig. Maar goed, ik kom daar niet zo zeer om te leren binden (kon ik al en vind het toch niet mijn favoriete hobby) maar veel meer om mijn vismaatjes te treffen en even lekker bij te l.llen. Desondanks toch ook nog een paar techniekjes gezien waar ik iets mee kan, dus wellicht toch weer een paar vliegen binden van de week en zowaar weer wat bijgeleerd. Een mens is nooit te oud om te..... juist!

Rossie69

laat me 1 keer raden ???

De lippe John

Inderk

Heb mij vandaag prima vermaakt in Gorkum, naast de bekende gezichten eens heerlijk kunnen bijkletsen met 'oude' bekenden.

Nog een masterclass gevolgd en dat was zeker de moeite waard! Daar leer je veel technieken en manieren om een vlieg goed te binden.
Zelfs ik kan nog heel veel leren.

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


mrproper

Maar eens even een keer overgeslagen hoe leuk en leerzaam het ook iedere keer weer is.!!!!

Team

Was erg leerzaam en leuk, veel jongens gesproken van het forum, altijd leuk. veel topbinders bij elkaar,
heb Bij Ronald Pop een streamer gemaakt, met  Snoektoer Meppel garantie,

Ik vind het toch wel klasse, dat voor zo,n kleine markt als de vliegbindwereld nederland, er zoveel winkeliers en binders zijn, die erg hun best doen om er een zeer geslaagde dag van te maken,  ::top:: ::top::

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Jan Bruins

Ik ben het helemaal met Team eens !!!

Weer een leuke en gezellige dag gehad.

Grote Pluim voor de organisatie  ::bravoo::

Wat mij betreft volgend jaar weer.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Jan Damman

Was gezellie, wat mede forumers een handje geschud en een praatje mee gemaakt.

Zelf geen workshop gedaan maar een beetje rond gelopen en zeer zeker wat opgestoken.

Leuke dag!!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

JB

Leuke dag met gelijkgestemden  ::goodjob::

Je hoort en ziet wel eens wat over het merk J:sonSweden en denkt oké, hoe werkt dat en hoe doen ze dat. Dus dit was de perfecte gelegenheid om met deze materialen en tools in contact te komen en uit te proberen.

Ik heb zelf twee workshops gedaan, beide in de ochtendsessie.
De twee die ik had uitgezocht, Harry Schoels (mayfly)en Rob Dings (caddis), beide bonden met materialen van J:sonSweden.

De uitkomst, leuk materiaal om mee te binden.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)