Forumdag 19 maart de laatste stand van zaken....

Started by Inderk, March 13, 2011, 21:29:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Youri

ik hoop dat jullie veel heel veel vangen.
wens jullie een mooie dag toe.

ps heb pap om 6 uur uit zijn nest gehaald, was dus lekker anders om.
die stomme afspraken ook altijd, had Rossie nog een keer in willen maken.
volgende keer beter.

bazookadude

aaarrrggghhhh nagelbijtend, zit ik hier. mooi weer.

dames en heren veel vangsten toegewenst. het weer zit in ieder geval mee.

melvinv

en hoe is het gegaan?
kon helaas neit komen ivm arbeiten.

Rossie69

dr is volgens mij wel wat gevangen.

wacht het verslag af

vliegvisgek

wilde effe kwijt dat het weer een top dag was al met al een dikke 10 helaas ving ik er maar 3 maar dat mocht de pret zekers niet drukken wat een mooi water sterke forel
en qwa gezelligheid er heen toppie ook wilde ik fred en (vrouwlief) bedanken voor de goede zorgen en mooie praatjes je zult ons snel terug zien of jullie het nu leuk vinden of niet wij wel teminste topper erbij voor ons baggelhuizen wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

charl

3 mooie forellen gevangen en prachtig weer er bij het kon bijna niet beter  ::top::

Jan Bruins

Een kleine sfeerimpressie van onze forumdag:




Tactiek wordt besproken.......



Sieger in opperste concentratie



Snert eten



Nog meer snert eten



Hengels testen



en bespreken



alleen dames gaan toch zo zitten......



Onze sponsor EGO Flyfishing  heeft ook nog voor Sinterklaas gespeeld.
Bedankt Bert !!



Hier werd VIS gevangen, en dan is het druk daarzo.



Kermit & Dick  in a happy mood.



Mooi he, al die gelijk gestemden.  ::klappen::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Rossie69


Sieger

Dames en Heren weer bedankt voor een heerlijke dag aan het water. Ik ben normaal niet zo van de "kunstmatige" putten, maar Baggelhuizen mag er zeker zijn... Mooie natuurlijke omgeving (nou ja een mooi zandgat...  :D) en ik voelde me er echt buiten....

Henk, ontzettend bedankt voor het organiseren.... lijkt me een mooie jaarlijkse traditie te worden...

Fred, Jan en dame (sorry naam niet onthouden) van de club... Heel erg bedankt voor de gastvrijheid en lekkere gehaktbal (dat was dus geen 'sprookje')..

Ik ben er graag een volgende keer weer bij... :D


Sieger

Jan Bruins

Ja Henk, ik heb nou nog een beetje energie, straks de pijp uit.




Nog een blije visser
I don't drink water, fish f*ck in it...

Rossie69


vliegvisgek

mooie foto,s jan en sieger je zei net ik ben niet zo,n put ganger komt dat omdat je meestal niks vangt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D maar wel gezellig he die forel visserssssssss ;)

Zeenimf

Als eerste , De Organisateur Inderk  (Kermit Henk) heel hartelijk bedankt voor het organiseren van deze 2e Forum Dag. ::top::

Dan alle leden van de ver. NNVV .voor de goede verzorging van de catering,SUPER!!.

Onze sponcor EGO FLY( Bert) ,bedankt voor het beschikbaar stellen van de Prijzen voor de Verloting. ::duim::

Alle Forum leden die aanwezig waren uit div.streken van het hele  land ,het was als van ouds, weer een  Bere gezelling dag die m.i.z. voor herhaling vatbaar is
Ook het Forum lid bedankt,die  het lekkere krenten brood voor bij de koffie mee genomen had ::klappen::

Denk dat iedereen van deze dag heeft genoten. Op naar  2012.

Heeft er iemand van jullie een idee ,hoeveel vissen er in  totaal  gevangen zijn vandaag ?????????????

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

schat zo,n 80 en kermit heb je mijn mail ontvangen of doe ik iets heel erg  verkeerd :-[

HappyFisherman

Marry, jij een krentebroodje van mij en ik de Tip van de dag van jou (groen, laten zinken en heeeeeel langzaam binnenvissen) :D
Wat een topdag, volgens mij heb ik mijn eigen krent nog verbrand ook met die zon vanmiddag! Mooi water, goed volk en supersterke vis. Zo krijg je een Fisherman wel Happy ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

 
Quote from: vliegvisgek on March 19, 2011, 20:31:19
mooie foto,s jan en sieger je zei net ik ben niet zo,n put ganger komt dat omdat je meestal niks vangt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D maar wel gezellig he die forel visserssssssss ;)

;D ;D Op forumdagen in elk geval niet... Ik vind putten er gewoon vaak niet zo mooi uitzien... kunstmatig zeg maar... Ben meer van de stromende riviertjes enzo... :D


Sieger

Inderk

Quote from: vliegvisgek on March 19, 2011, 20:45:10
schat zo,n 80 en kermit heb je mijn mail ontvangen of doe ik iets heel erg  verkeerd :-[
je hebt twee maal iets heel erg goed gedaan  ;D
You've got mail!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


vliegvisgek

dank je komt goed nu ;)

en henk op je blog  heb ik de link geplaatst voor jou van 17/00

pino

ik vond het een super dag
ik wil iedereen bedanken voor deze gezellige visdag
ik vind jammer dat vliegvisgek  zn woorden niet na komt HA HA de volgende keer beter
en hopelijk volgend jaar weer zn mooie dag

groetjes pino

Rossie69

Hee Jeroen top jonge bedankt

maar nu wil ik ook weten,wat Inderkmit in z,n mailbox heeft gekregen hhahahaha


A{b}r{a}xa{s}

en ook hier.... ;)

Wat een dag !
Oergezellig, schitterend weer, prachtige visplas, leuke mensen, en (voor de meesten dan toch) ook VIS :)
Ik heb er van genoten en iedereen die meegeholpen heeft het een succes te maken : BEDANKT !!  ::top::

Rossie69

Hier ook nog wat foto,s.
Helpt wel he ,als je wat minder foto,s maakt.
dan kan je ook nog is wat vangen.



















Alle mensen die deze dag hebben mogelijk kunnen maken bedankt.
was lachen en genieten.

Heb ook vis gevangen,minder lullen,is meer netto vistijd ;)
maar deed dit dus nu is, allebeide te gelijk,dat werkt ook.

Gerrit bedankt voor de vliegen en clippers.
Bram Happy fisherman bedankt voor de leuke pet.
Herman ook bedankt voor de leuke pet.
Peter bedankt voor het papier en keting.
Bert o bedankt voor de sponsor materiaaltjes.
Fred die zeurt te veel ;) (mooie kerl )
Hendri bedankt voor het broodje koud gerookte wildzwijn .

en verder wat en wie ik allemaal vergeten ben bedankt  :P

Hendri fijn hengeltje,en sorry,dat ik de eerste vis op je nieuwe a jensen hengel heb gevangen.

staat genoteerd,volgend jaar,alleen heb ik nog geen agenda.










hendri

ja ook van dezekant, ik vond het super! (zeer waarschijnlijk ook de reden dat ik het water niet ben uitgekomen haha)

zelf heb ik geen foto's gemaakt, maar ik had wel mn filmcamera op mn bbtje staan, kheb wel aardig wat mensen op de fiolm gezet, de meeste in actie met vis en een enkele in strijd met een boom. ;)  die met die boom is al geplaatst bij vliegbomen.
van het andere filmmatriaal ben ik nog ff wat aan het knippen en plakken dus dat volgt nog.

verder wil ik uiteraard ook de organisatie bedanken, ook http://www.egoflyfishing.com bedankt voor het beschikbaar stellen van prijsjes.

inderk, super lijntje man die loop. ben alleen vergeten hoe die ook al weer heet.

henk, die eerste forel op mn jensen stok is je gegund hoor. die drie die ik er zelf op ving voelden ook super! idd heerlijk hengeltje. alleen nog ff op zoek naar een reel onder de 100 gram en een lijn die er als een dolle uit knalt! ;)

verder iedereen bedankt die er was, was super gezellig.

Inderk

#98
Quote from: hendri on March 20, 2011, 16:49:12

inderk, super lijntje man die loop. ben alleen vergeten hoe die ook al weer heet.

Da's een Loop EVOTEC 100 WF5
vind em zelf ook hartstikke goed
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


hendri

ja nou dat bedoelde ik. alleen kon ik er ff niet meer op komen. ;)
bedankt hoor.