heel vervelend...................

Started by johannes, July 26, 2011, 23:17:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johannes

zon kapotgevreten vlieg



en het resultaat is ook niet prettig  ;D ;D



en dat voor iemand die tot specialiteit heeft om met een 2 of lichter te vissen



en het daar ook wel mee kan



genieten geblazen



het was/is gezellig

pepadew

zolang er maar reserve vliegen zijn. haha. plus je hebt nu weer een mooie schone haak voor een andere vanger

leuke visjes!!

weerwolf

Ik weet dat wilco daar nu is maar als je de foto's ziet met die dikke kleren lijkt het wel een ander seizoen.

Volgens mij vermaken jullie je daar wel. :)


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Herman

Het lijkt haast wel of je je eigen tourbureau hebt daar Johannes! Gelukkig weten je gasten zich uitstekend te vermaken. En jij zelf ook natuurlijk, ik neem tenminste aan dat die vliegen niet kaal worden van het blijven steken in graspollen of bomen  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Heerlijk dat gepiel met klein spul :D

Mooi weer!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Dan zal johannes toch een goed gastheer zijn, moet je mee stoppen johannes anders komt het hele forum bij je langs ;D ;D .

of is dat je doel? een forumdag bij jou?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bert J.

Moooi! Haha, pollakkensleurder Wilco;D

Je ziet zo nog wel eens wat bekenden op deze manier, Johannes.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

johannes

QuoteDan zal johannes toch een goed gastheer zijn

zou ik niet al te zeker van zijn
vorig jaar ging meer dan de helft met gebroken ledematen naar huis. :-[ :-[ :-[ :-[

deel heeft er nog last van.

Bert J.

''Follow the gide'' ............krak...........oeps!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

johannes

tja als je mensen (lees eigenwijze familie) waarschuwd dat ze goede schoenen aan moeten doen

en ze vertikken dat maar willen dan wel met de zelfde vaart over rotsen klimmen of door de bergen lopen.

dan kost het wel eens een enkel of knie.

kleine geruststelling is dat er dit jaar nog geen een "gewond" terug is gegaan.

maar morgen komt er familie dus we zullen zien  ;D ;D

vanavond eerst nog een trainingstripje maken de bergen in.


maurice

vervelend nee niet echt.
alleen jammer dat Wilco hem vast houd. (de vis dan)

veel plezier daar en vang ze
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Wilco

Het was idd heeeel vervelend om dat visje vast te houden  :) ;D ;D ;D ;D

HappyFisherman

Hoe was het in Ierland trouwens Wilco?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Ierland was top. Ik ben bang dat ik volgend jaar weer ga maar dan een paar dagen langer om daar te vissen. Vooral het met licht materiaal op de brownies net als wat ik in Zweden en Noorwegen heb gedaan.
Ik ben net terug en beloof dat ik een verslag zal schrijven over de tocht door Zweden en Noorwegen. Ik ka je dit zeggen supergaaf met licht spul struinen door stroompjes met 20 cm water en dan de aanbeten van die kliene bruine enkelbijtertjes  :):):) suuuuupppppeeeerrr ook iets voor jou.

johannes

QuoteHet was idd heeeel vervelend om dat visje vast te houden 

Ben je weer heelhuids thuis

had nog een hoop dat je je #00 vergeten was maar helaas ;D ;D

Wilco

Ik ben weer heelhuis thuis aangekomen. In de laatste paar dagen het totaal aan bruine forelletjes flink opgeschroefd. In het laatste stuk bij Evje een grote verspeeld op 12/100 en een zwarte klinkhamer maatje 16. Die kleintjes waren vooral geïntresserd in die dear hair sedges. Tot ze helemaal gesloopt waren en dan ving je er niks meer mee net als die van jou op het zoute :):)
Je wilt niet weten wat voor wilde plannen we hebben en dan zal je misschien wel vaker met een #00 mogen vissen :):):)