Wordt er vandaag nog gevist ? :)

Started by A{b}r{a}xa{s}, April 15, 2012, 08:47:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Gevoelstemperatuur ligt op dit moment nog maar op 5 graden maar het lijkt wel een mooie dag te worden, volop zon op dit moment.
Dan wordt er vast wel gevist.... :)

Raymond

Neu, veel te koud joh..., vanmiddag goldrace kijken... :D
::wtf::

Gert

Niet door mij in ieder geval - we hebben de voorjaarssrit van de motorclub. En ik rij voorop....

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}

das maar een deel van de middag, daarvoor of er na wil ik nog wel even gaan zwiepen.
de zon is trouwens al wel verdwijnen hier :(
werd wakker en toen was het volop zon, maar dat was dus maar even....nu eerst maar koffie & een shaggy :)

Hendrik

ziet er goed uit hier wat zon en weinig wind ga einde van de ochtend wel ff staan zwiepen, weet alleen nog niet waar :o

BV

#5
Stevige zon en windstil nu in Katwijk!

Maar heb de afgelopen drie dagen heerlijk in de zon gevist en goed gevangen ,  dus vandaag maar effe eens thuis blijven , snif


Hey Jan (Daman) ,  heb je goed gevangen gisteren op DRB?
Ik zag dat je er al snel een had ,s ochtens

bij

Hier in Veenendaal 7 graden en winderig. Omdat ik gisteren naar de paarden ben geweest vandaag maar een dagje thuis zitten. Misschien de bijenraampjes schoonmaken voor als er weer een nieuw bijenvolk komt. Alle drie de bijenvolken zijn doodgegaan.




aalbrecht

ik ben vanochtend wezen vissen maar was niet lekker erg koud en steeds meer wind  maar wel wat forelen gevangen
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

net terug van een 45minuutjes zwiepen...het was inderdaad frisjes
de 'vaste plek' was helemaal doods, uiteindelijk na wat stekken proberen een kleine stek gevonden tussen de takken en bomen bij een bruggetje.
grrrr wat lag daar een bagger in het water :( maar nog wel een paar mooie (25cm+) blankvoorns en 1 mooie rietvoorn kunnen landen. :)

leo

wilde eigenlijk ook richting roosendaal over een uurtje. dan beter iets anders zoeken bas?

Sieger

Net terug van 2 uurtjes vijvers in Apeldoorn verkennen.... 3 keer mijn nymphen kwijt geraakt ( twee keer in de knoop met een tak, en 1 keer een snoek vals in de rug gehaakt....) spul maar weer ingepakt en nu lekker Amstel Gold race... Mag van mij wel een beetje warmer worden.... Zie weinig leven hier in het water....


Sieger

johannes

QuoteGevoelstemperatuur ligt op dit moment nog maar op 5 graden maar het lijkt wel een mooie dag te worden, volop zon op dit moment.

hier was het 5 graden maar de gevoelstemp lag echt een stuk lager  ;D net even wezen vissen maar durvde nog niet  met de vlieghengel.
was wel lekker om weer eens slijm te voelen ;D

vliegvisgek

Quote from: Sieger on April 15, 2012, 14:44:13
Net terug van 2 uurtjes vijvers in Apeldoorn verkennen.... 3 keer mijn nymphen kwijt geraakt ( twee keer in de knoop met een tak, en 1 keer een snoek vals in de rug gehaakt....) spul maar weer ingepakt en nu lekker Amstel Gold race... Mag van mij wel een beetje warmer worden.... Zie weinig leven hier in het water....

oh waar sieger actief in apeldoorn,
bij de waterlij zit veel soorten vis snoek ,veeeeeel karpers voorns en baars en andere soorten best leuk vissen daar grst snoek 78 cm aan 3tje met 2cm streamertje voor baarsjes

Hilco

Quote from: bij on April 15, 2012, 10:25:39
Hier in Veenendaal 7 graden en winderig. Omdat ik gisteren naar de paarden ben geweest vandaag maar een dagje thuis zitten. Misschien de bijenraampjes schoonmaken voor als er weer een nieuw bijenvolk komt. Alle drie de bijenvolken zijn doodgegaan.

Dat gat een groot probleem worden nog even en er gaan bloemetjes dood omdat ze niet (meer) voortgeplant worden

Sieger

Quote from: vliegvisgek on April 15, 2012, 15:12:11
oh waar sieger actief in apeldoorn,
bij de waterlij zit veel soorten vis snoek ,veeeeeel karpers voorns en baars en andere soorten best leuk vissen daar grst snoek 78 cm aan 3tje met 2cm streamertje voor baarsjes

Was inderdaad bij de Waterleiding Jeroen.... Daar haakte ik die snoek in z'n rug..... Tsja.... Maar de wind stond daar net verkeerd en recht in mijn gezicht.... Lastig vissen met een licht lijntje....


Sieger

kiez

Hallo Sieger waar is die vijver in de buurt dan ben ook nog op zoek naar een goede vijver.

Sieger

Dat is op Osseveld André... Aan de Waterlei.... Is wel midden in de woonwijk, dus ff een rustig moment zoeken, maat verder prima watertje... Moet eigenlijk nog een paar jaartjes 'mooi' worden....


Sieger

kiez

Bedankt Sieger ga er eens kijken zie je dinsdag.

Hilco

Niet gevist vandaag, gekeken naar Marathon Rotterdam .

peter

Johannes lekker dat het weer beter gaat met je ,dat je achter je eten aan kan gaan .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Met Rossie naar De Woldstek geweest. Vooral met deeg gesmeten, had ik ff meer zin in dan vliegvissen. Henk pakte ze wel op de vlieg, mooie groot'n voor in't rooktonnetje ;D

Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

Quote from: kiez on April 15, 2012, 17:33:50
Bedankt Sieger ga er eens kijken zie je dinsdag.

einde van de middag bij de brug zit een ondiep stuk water daar liggen vaak mooie voorns baars en karpers en snoeken op de loer zit best veel vis en moet alleen nog mooi begroeien dan zekers compleet ;D

Troutbuster

#22
Broeders!!

Vandaag eerst op 't OVM staan zwiepen met Kees, maar geen doen met die wind :(
Best wel druk maar geen vis zien vangen, oh ja een keer een kromme hengel gezien, een platvis (bot denk ik)
Forellenwater van Internationale allure, en wat vangt men??? Bot!!! ;)
Overigens wel weer veel spin/werphnglesvissers gezien maar geen last van gehad (deze keer niet!)

Om 9:00 naar de Bernisse gereden (neeee niet de voormalige forellenplas, maar het gebied!! ;D ;D)
"Tout Tight lines" (nou ja bijna "tout") was daar al aan het zwiepen, waar onder Perry "Golddigger" de Jongh en JB (John Breur)
Peter, "whiskers" van der Neut, Will "Big Fish" de Roon, die vanaf vandaag een andere bijnaam heeft (iets met takken etc.. ;D ;D)
Ronald en nog een (voor mij onbekende), en ons hagelnieuwe "herintreder" Hans Theunisse (welcome back Hans!!) waren al lekker bezig en er werd al redelijk gevangen!

Perry had al een paar mooie blankvoorns en windes te pakken, en vooral Hans leefde zich uit op de duidelijk zichtbaar jagende roofbleien! (blijft een fenomen, zowel de roofblei als good old Hans! ;D ;D)

Ik had al snel een paar mooie blankvoorns en.... een van 34 cm (mooie dikke!!) ook nog een Brasem (natuurlijk zou ik bijna zeggen! ::)
Er werdt over het algemeen wel redelijk gevangen zei het dat het met vlagen ging!
Zo een paar aanbeten achter elkaar en zo een half uur niks!

Al met al weer een mooi dagje met een bekende groep gelijkgestemden die (bijna) ouderwets aanvoelde ;)

(Kees, nog bedankt maatje!! voor de stilzwijgende wenk om toch maar naar de Bernisse te gaan! :))

Gr

Jan
"Petri Heil"


haasie

Hier helaas niet gevist, was te lui om van de bank te komen en heb hier geen "wind vrije" stek in de buurt  ::)

Hilco

Is de bank wel een windvrije stek?  ik betwijfel het ten zeerste  :-X