Stekken Maasvlakte

Started by joost, May 02, 2019, 10:14:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

joost

Misschien iets wat niet iedereen wil delen en dat is ook prima. Maar voor degene die misschien net beginnen en wat stekken willen weten is dit een goed begin. De stekken in het rood ben ik al geweest, maar wel pas een enkele keer sinds ik nog niet zo lang op zeebaars vis. Heb er alleen eentje gevangen in de Hartelhaven.

Mijn vragen aan de zeebaars vliegvissers met wat ervaring:

  • De stekken in het blauw ben ik nog niet geweest, is het daar een beetje mooi vissen?
  • Nog andere tips?

Sta open voor alles, maar stekken die wat gemakkelijker te bewandelen zijn (de stranden lijkt me?) hebben mijn voorkeur gezien ik alleen vis en het niet te gevaarlijk wil maken. Oh ja, en ook omdat momenteel m'n waadpak lek is en ik dus op laarzen ga ;-)

[attachment id=1 msg=178876]

jelle

Een stek eigenlijk voor de andere topic.
De pier van hoek van Holland.
Kun je goed komen.
Heb er van de week verschillende zeebaarzen gevangen.
Alleen opletten met de voetgangers.

Verstuurd vanaf mijn ASUS_X00DD met Tapatalk

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

sjoerd

Ik zou zeker niet met alleen maar laarzen aan in het havengebied vissen. Je breekt je nek en je kunt er niet goed bijkomen, niet doen!!!!

FSCHAMP

Joost,

de belangrijkste stekken staan op je kaartje. De Edison baai en het Maasvlakte strand heb ik zelf nog niet gedaan gehad. Nu, ik heb zelf geen enkele makkelijke stek en ik ga toch dikwijls alleen vissen in Europoort/Maasvlakte.
Je moet alleen zeer voorzichtig zijn en goed je ogen open houden voor de boten, die passeren aangezien deze grote golven kunnen veroorzaken en deze komen heel wat later dan de boot gepasseerd is.
Ik heb hier twee filmpjes op het forum gepost zodat enig idee hebt hoe vissen op de Maasvlakte/in Europoort verloopt.  Ik heb je ook een antwoord op je PM gestuurd.
Ik zou zeker niet op laarzen gaan vissen. Zorg zeker dat je vilten zolen met studs hebt om te voorkomen dat je valt.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>