Yess, heerlijk gevist!

Started by Willem, April 13, 2013, 19:43:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chris33

Quote from: Willem on April 15, 2013, 11:52:31
@Chris, je kan naar mijn idee het beste gaan zoeken naar actieve vis, kolkjes, jagende snoek en dat soort dingen. Ik denk dat dat polderwater nog wat koud was. Kan je misschien beter wat stadswatertjes opzoeken waar je wel actieve vis tegen komt.

Thanks. Dat gevoel had ik al ja! Dat misschien nog iets te koud was.

Plantje

Gisteren in Zwolle Zuid even weg geweest. Afgelopen dagen al een paar keer achter het huis geprobeerd met de nimf, maar dat viel tegen. Dus dan maar even naar een stek waar ik wel meer grote ruisvoorns heb gevangen!
Ik begon met de nimf, maar ik zal al snel dat ze mijn beetverklikker aanvielen. Dus snel een droge vlieg er aan geknoopt. En ja hoor! Mooie ruiser gevangen!

Joost S.

Hmmm, had een mooie visdag ingepland. Maar het stormt hier onderhand. Stond ik daar met mijn droge vliegje, haha.

Jammer zeg, het zit niet mee met het weer dit jaar. Of......... Zijn er mensen die met zo een wind gaan en kunnen vliegvissen?

Rene V.

Vandaag ook nog geweest met een #3.Waaide toch iets te hard.Wel langs enkele veelbelovende stekken gelopen waar anders niet veel van komt.Volgende keer beter 8)

Rene V.

A{b}r{a}xa{s}

Ben wel even naar de waterkant gegaan, maar stond me te veel wind om lekker te vissen...dus terug zonder resultaat

Willem

Wind was inderdaad erg hard. Ben ook nog even gegaan met de carpbols. Paar karpers gespot, die bleven alleen maar staren naar de vlieg en vervolgens doorzwemmen. Volgende keer beter! Door de wind waren ze ook nauwelijks te spotten.

Joost S.

Ik kan niet wachten op die lekkere windstille zomeravondjes waar je de ruisers al ruikt als je bij het water aan komt.