Schaartjes

Started by vdKaa, April 23, 2016, 19:08:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vdKaa

Na een tip van een collega vliegvisser ben ik eens naar de 3D-schaartjes gaan kijken bij de crea-bea afdeling van de Action. Mooie puntige en scherpe schaartjes voor de geweldige prijs van €0,59. Inderdaad je leest het goed; 59 eurocenten!! Ze zijn er in 2 kleuren dus evt goed uit elkaar te houden.
Fouten zijn kansen om iets te leren

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Vliegvisser

Ik koop ook deze schaartjes ook al een tijdje en als ie bot is pak ik weer een ander :)

JB

Mooie prijs toch voor een schaartje, gebruik ze ook tijdje :D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gerrit59

Ik heb er gisteren ook een paar aangeschaft.. :)

Gerrit

Bert J.

Super schaartjes voor weinig!

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

vdKaa

@Beertje:
Inderdaad! Net als op deze site vindt je op zijn site vaak goede tips om voor weinig met onze hobby bezig te kunnen zijn.
Fouten zijn kansen om iets te leren

bij

Quote from: Bert J. on April 24, 2016, 12:59:04
Super schaartjes voor weinig!



Bert J. wellicht een domme vraag maar waarom heb je zoveel schaartjes??

Bert J.

Beter mee verlegen dan om verlegen.:) Schaartje in mijn vest, schaartje in mijn waadjas, schaartjes bij mijn bindspullen... De groteren gebruik om ep-streamers te knippen.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

merijn1982

Zal er ook ff paar halen. Heb de mijne verpest met koperdraad knippen
Tight lines!!

HappyFisherman

Sorry, beetje de schurft aan al dat paar x gebruiken en weg pleuren... Lekker duurzaam zo, maar wel goedkoop 👍🏻
Vliegvissen is bevlogen vissen...

p.forel

Een bot schaartje kan je prima als nieuw maken door paar keer door waterproof schuurpapier te knippen korrel 1000

Bert J.

Quote from: HappyFisherman on April 27, 2016, 19:17:43
Sorry, beetje de schurft aan al dat paar x gebruiken en weg pleuren... Lekker duurzaam zo, maar wel goedkoop 👍🏻

??  Schaartje gaat maanden mee.
Een duur schaartje verpest je ook met koperdraad knippen 8)


Goede tip, p.forel.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

HappyFisherman

Nee, dat moet je ook vooral niet doen  ::muur::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

p.forel

Ik knip gewoon koperdraad met schaartjes alleen nooit met de punt altijd zover mogelijk achter in
Laatste schaartje wat ik gekocht heb zal al 5 a6 jaar oud zijn

Rossie69

past ja mn fikken niet in.